  • 101. Data: 2022-06-05 20:58:32
    Temat: Re: Ceny gazu po podwyżkach
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 18:32:59 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Czy jeżeli zużyjesz 0kWh gazu, to kwota na fakturze będzie = 0?
    > To po ch... ją doliczać do ceny gazu, skoro "czy się stoi czy się leży"
    > opłata się należy?

    > Pytasz ile płącę za gaz - to Ci odpowiadam.
    > Na fakturze jest jeszcze kupa innych pozycji - ale to nie jest cena gazu.
    >
    > --
    > Pete
    Bez zapłacenia tych innych pozycji z rachunku gazu nie kupisz. Dlatego właściwą cena
    wynika z podzielenia całej kwoty z rachunku przez ilość kilowatogodzin.

  • 102. Data: 2022-06-05 21:28:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 18:27:29 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Po co? mam tę cenę na fakturze. 10,56gr
    Tonpodaj. Dwie liczby: kwotę do zapłaty i ilość kWh.
    > Sam podaj ile płacisz za 0 zużytych kWh.

    Nie wiem ile płacę za 0kWh. Bo nie zdażylo się abym 0 zużył
    Ze dwie fucktury swoje udostępniłem.
    Sam sobie odpowiedź. No i wskaż pozycję że w 2021 za gaz ponad 20 gr/kWh płaciłem

  • 103. Data: 2022-06-05 21:29:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 18:28:50 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Ja widzę, że rząd zabiera z jednej kieszeni i "daje" do drugiej, po
    > drodze kasując prowizję za tę usługę.
    > Ale Ty widzisz tylko stan drugiej kieszeni.

    Ale to żle czy dobrze że VAT na gaz wyzerowali?
    Dasz radę odpowiedzieć?

  • 104. Data: 2022-06-05 21:36:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 18:32:59 UTC+2 Pete napisał(a):
    .
    > Pytasz ile płącę za gaz - to Ci odpowiadam.
    Prosiłem o podanie kwoty z faktury i ilości zużytych kwh
    > Na fakturze jest jeszcze kupa innych pozycji - ale to nie jest cena gazu.
    Płacisz kwotę z faktury czy tylko wybrane pozycje opłacasz(które?)
    Proszę podaj kwotę faktury i ilość zużytych kilowatogodzin

  • 105. Data: 2022-06-05 21:39:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 21:36:28 UTC+2 Kris napisał(a):
    >?)
    > Proszę podaj kwotę faktury i ilość zużytych kilowatogodzin
    Albo po Budzikowemu pojadę: pokaż skan faktury

  • 106. Data: 2022-06-06 17:53:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 21:29, Kris pisze:

    > Ale to żle czy dobrze że VAT na gaz wyzerowali?
    > Dasz radę odpowiedzieć?

    Oczywiście.
    Ale Tobie się moja odpowiedź nie spodoba :P

    --
    Pete

  • 107. Data: 2022-06-06 17:55:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Bez zapłacenia tych innych pozycji z rachunku gazu nie kupisz. Dlatego właściwą
    cena wynika z podzielenia całej kwoty z rachunku przez ilość kilowatogodzin.

    Nie ma to sensu bo jeśli zużyję za 1kWh gazu, to mi cena z tej faktury
    wyjdzie 30zł za 1kWh.
    I jakie z tego wyciągniesz wnioski?

    --
    Pete

  • 108. Data: 2022-06-06 17:55:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 21:36, Kris pisze:
    > niedziela, 5 czerwca 2022 o 18:32:59 UTC+2 Pete napisał(a):
    > .
    > Prosiłem o podanie kwoty z faktury i ilości zużytych kwh

    2kWh i 33,27zł

    > Płacisz kwotę z faktury czy tylko wybrane pozycje opłacasz(które?)
    > Proszę podaj kwotę faktury i ilość zużytych kilowatogodzin

    j.w.

    --
    Pete

  • 109. Data: 2022-06-06 18:17:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    https://naforum.zapodaj.net/a7b0969584fa.png.html

    --
    Pete

  • 110. Data: 2022-06-06 18:24:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 21:28, Kris pisze:

    > Tonpodaj. Dwie liczby: kwotę do zapłaty i ilość kWh.
    >
    > Nie wiem ile płacę za 0kWh. Bo nie zdażylo się abym 0 zużył

    To ja ci powiem ile płacisz: 40zł/miesiąc. I teraz policz sobie cenę
    1kWh gdy zużyjesz 10 i 1000 kWh.

    > Ze dwie fucktury swoje udostępniłem.
    > Sam sobie odpowiedź. No i wskaż pozycję że w 2021 za gaz ponad 20 gr/kWh płaciłem

    Sam sobie znajdź na swojej.
    Dla ułatwienia dodam, że cena 1kWh gazu jest w wierszu "Paliwo gazowe" w
    kolumnie "Cena netto [zł]"

    --
    Pete