  • 31. Data: 2014-08-17 20:20:39
    Temat: Re: Ceny nosnikow.
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 20:09:09 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > rosja imprtuje 80% towarów w tym większość żywności.
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ciekawe jaki mają bilans w handlu zagranicznym. Sprzedawali do europy dużo ropy i za
    te pieniądze kupowali w europie inne dobra. Teraz Europa będzie im płaciła za ropę
    ale mniej im sprzeda. To dla europy chujowa sytuacja. Rosja jest w lepszej sytuacji
    bo za kasę z ropy i gazu kupi sobie to co chce poza Europą.

  • 32. Data: 2014-08-17 20:54:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 17 Aug 2014 11:20:39 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > będzie im płaciła za ropę ale mniej im sprzeda. To dla europy chujowa
    > sytuacja. Rosja jest w lepszej sytuacji bo za kasę z ropy i gazu kupi

    tylko komu tę ropę będzie eksportować? Bo na razie jest znaczący spadek
    eksportu ropy i gazu

  • 33. Data: 2014-08-17 22:17:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 20:54:05 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ciekawe z jakiego powodu ten spadek.

  • 34. Data: 2014-08-17 22:26:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 17 Aug 2014 13:17:00 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Ciekawe z jakiego powodu ten spadek.

    spadek sprzedaży na Ukrainę, zapasy po ciepłej zimie, alternatywne źródła
    itd.

  • 35. Data: 2014-08-17 23:02:42
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 22:26:16 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Zapasy i alternatywne źródła ciepła zgoda. Ale to trendy niezależne od polityki
    międzynarodowej. W dalszym ciągu Rosja jest wiodącym producentem i sprzedawcą ropy.
    Ubytki w Europie rekompensuje eksportem do Azji. W Europie Rosja ma doskonałą
    infrastrukturę związaną z przesyłem gazu i ropy. Naturalne obniżenie popytu do europy
    rekompensuje sobie podwyżkami cen. To " duże zmniejszenie" to trzecia znacząca cyfra.
    O podobne wartości ropa drożeje. Tutaj straty specjalnie nie mają. Eksport ropy do
    Europy spada jeszcze z jednego powodu. Rosjanie zaczynają ją przetwarzać u siebie i
    sprzedają produkty a nie surową ropę. Wielki dla nich szacun za to, widać że myślą.
    Czy Ukraina dla nich taka straszna. raczej nie bo kradli im gaz i zapewne ropę. A za
    to co legalnie kupili Rosjanie nie mogli się doprosić pieniędzy. Co byś wolał.
    Sprzedać wiedząc że będziesz miał duże problemy z tym że ci ktoś zapłaci czy nie
    sprzedać? To było osobiste pytanie nie związane z ropą i gazem.

  • 36. Data: 2014-08-18 09:18:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 17 Aug 2014 14:02:42 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > polityki międzynarodowej. W dalszym ciągu Rosja jest wiodącym
    > producentem i sprzedawcą ropy. Ubytki w Europie rekompensuje eksportem

    jeśli myślisz o Chinach to się zdecydowanie mylisz. Tam dopiero trzeba
    zbudować rurociągi, a nie ma czym bo sprzęt do budowy trzeba kupić z USA.
    A chwilowo jest pod embargiem :)

    >W Europie Rosja ma doskonałą infrastrukturę związaną z
    > przesyłem gazu i ropy.

    w stanie rozpadu

    > Naturalne obniżenie popytu do europy rekompensuje
    > sobie podwyżkami cen. To " duże zmniejszenie" to trzecia znacząca cyfra.
    > O podobne wartości ropa drożeje. Tutaj straty specjalnie nie mają.

    to chyba w alternatywnej rzeczywistości
    <http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.ht
    ml?symbol=ROPA>
    zobacz wykresy za miesiąc czy 3

    > Eksport ropy do Europy spada jeszcze z jednego powodu. Rosjanie
    > zaczynają ją przetwarzać u siebie i sprzedają produkty a nie surową
    > ropę. Wielki dla nich szacun za to, widać że myślą.

    nic nie zaczynają chyba, ze w przemówieniach batiuszki Putina.

    > Czy Ukraina dla nich
    > taka straszna. raczej nie bo kradli im gaz i zapewne ropę.

    Ty tak sam z siebie czy ci płacą za te bzdury?

  • 37. Data: 2014-08-18 11:31:27
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 sierpnia 2014 09:18:28 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak byś uruchomił Google w celu sprawdzenia swojego koncertu życzeń to byś wiedział
    że się mylisz. Przez dziecinne sankcje zachodu i realne Rosji, Rosja nic nie straci a
    tylko mniej zarobi.

  • 38. Data: 2014-08-18 18:01:23
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik masti napisał:
    > jeśli myślisz o Chinach to się zdecydowanie mylisz. Tam dopiero trzeba
    > zbudować rurociągi, a nie ma czym bo sprzęt do budowy trzeba kupić z USA.
    > A chwilowo jest pod embargiem:)

    Jakim embargiem? Rury wyprodukują Chińczycy, rury położą Chińczycy, kasę
    wyłożą Chińczycy, właścicielami będą Chińczycy - i zgaduj-zgadula, kto
    będzie dyktował cenę za przesył?

    Fajna metoda sprzedaży Rosji Chińczykom. Czy aby Putin nie jest chińskim
    agentem?

    --
    Darek

  • 39. Data: 2014-08-18 20:14:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 sierpnia 2014 18:01:23 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

> [...]
    >
    > będzie dyktował cenę za przesył?
    >

    > Fajna metoda sprzedaży Rosji Chińczykom. Czy aby Putin nie jest chińskim

    Amerykanie przetestowali wcześniej tą metodę. Z powodzeniem dla Chińczyków
    oczywiście.

  • 40. Data: 2014-08-18 21:52:02
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> [...]
    > będzie dyktował cenę za przesył?
    >
    > Fajna metoda sprzedaży Rosji Chińczykom. Czy aby Putin nie jest chińskim

    Może być - ostatnio coś mu się oczka skośnieli... ;)