  • 31. Data: 2016-01-27 11:24:00
    Temat: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 09:07, GreDi pisze:

    > Chciałbym pociągnąć temat odkurzaczy Vacuflo. Czy ktoś ma ten produkt?
    >
    > Bo marketingowo jak zawsze super sprawa, brak spadku mocy w trakcie
    > napełniania się zbiornika.

    Znam trzy, cztery instalacje z jednostkami Vacu Maid, ktore pomagalem
    wyposazyc w ramach wspolpracy. Wszystkie spisuja sie bez zarzutu.
    Zamowilem ostatnio i sobie S1570 zdaje sie, ale lezy w pudle bo nie mam
    natchnienia na prace poki co. Moze kogos zainteresuje ten producent.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2016-01-27 13:59:23
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 08:05:29 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Co to jest DC?
    > Pytam autora postu.

    Default City ?

  • 33. Data: 2016-01-27 14:08:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-27 o 13:59, r...@g...com pisze:

    > Default City ?

    AC DC?

  • 34. Data: 2016-01-28 07:48:37
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-27 08:05, Marcin N wrote:
    > Co to jest DC?
    > Pytam autora postu.

    Piotrek

  • 35. Data: 2016-01-28 07:52:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 07:48, Piotrek pisze:

    > Default City

    Znaczy co? I w jakim celu takie cudaczne skróty?

    --
    MN

  • 36. Data: 2016-01-28 07:57:14
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 27.01.2016 o 06:18, Piotrek pisze:
    > Nigdy się specjalnie nie przyglądałem swoim ścianom. Ale skoro przez 11
    > lat Żona nie zrobiła mi zjebki, że brudna ściana to zgaduję, że nie
    > brudzi się na tyle, ażeby się to odróżniało od ogólnego syfu jaki się
    > osadza na ścianach budynków w DC.
    Pochwal się jeszcze, jaki masz odkurzacz.
    Dzięki.

    --
    GreDi

  • 37. Data: 2016-01-28 08:22:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-28 07:57, GreDi wrote:
    > Pochwal się jeszcze, jaki masz odkurzacz.

    Jak go kupowaliśmy 11 lat temu to nam się kasa już kończyła. Tak więc
    kupiliśmy jeden z tańszych - Silver 2000 czy coś takiego.
    Działa bezawaryjnie (i bez zastrzeżeń) do dzisiaj.

    Piotrek

  • 38. Data: 2016-01-28 08:31:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-28 07:52, Marcin N wrote:
    > Znaczy co? I w jakim celu takie cudaczne skróty?

    Historia starsza niż węgiel - okolice roku 2000, grupa motoryzacyjna.
    Spodobało mi się to używam.

    Piotrek

  • 39. Data: 2016-01-28 10:43:40
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 08:31, Piotrek pisze:

    > Historia starsza niż węgiel - okolice roku 2000, grupa motoryzacyjna.
    > Spodobało mi się to używam.

    I zawsze mnie również do irytowało i dziwnym trafem 99% ludzi to
    używających było z Warszawy i najczęściej w domyśle, "zupełnie
    przypadkowo" wszystkich z przypiskiem DC tak traktowali ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 40. Data: 2016-01-28 11:05:42
    Od: w...@g...com

    > Znaczy co? I w jakim celu takie cudaczne skróty?

    Przyszła taka moda z Hameryki.

    pzdr
    Bogdan