  • 41. Data: 2016-01-28 12:13:41
    Temat: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 11:05, w...@g...com pisze:

    > Przyszła taka moda z Hameryki.

    Poza tym, że bezsensowna, bo tam DC to District of Columbia, czyli taki
    "powiat" Waszyngtonu...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 42. Data: 2016-01-29 07:23:46
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2016-01-25 12:41, Marcin N pisze:
    > Czemu odkurzacze centralne są tak drogie?

    Zbliza sie rewolucja. Obserwuje u sasiada automacik samojezdny -
    absolutna tandeta za małe pieniadze. Bardzo male ssanie do poprawki,
    dwie ruchome miotełki, włazi pod szafy bo niski, jakies 3 h baterii,
    algorytm marszu, niespadania, itd. Siersc (kot, nie jakis zarosniety
    owczarek) z podlogi znika.

    Przyszłość puka do drzwi.
    --
    A Stasiewicz

  • 43. Data: 2016-01-29 08:44:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-29 o 07:23, Andrzej S pisze:

> [...]
    > dwie ruchome miotełki, włazi pod szafy bo niski, jakies 3 h baterii,
    > algorytm marszu, niespadania, itd. Siersc (kot, nie jakis zarosniety

    Terefere.
    To przecież w ogóle nie ma siły ssącej. Dobre do usunięcia kudłów z
    podłogi - a i to tylko niektórych, bo zaraz się miotełki zaplączą i po
    zabawie.

    Spróbuj tym odkurzyć jakiś dywan. Nie da się.

    --
    MN

  • 44. Data: 2016-01-29 10:46:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-29 o 08:44, Marcin N pisze:

> [...]
    > zabawie.
    >
    > Spróbuj tym odkurzyć jakiś dywan. Nie da się.

    Z katow tez nie wymiecie.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2016-01-29 10:52:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 10:46:29 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Z katow tez nie wymiecie.
    Na półokrągło kąty przerobić można przecież

  • 46. Data: 2016-01-29 11:11:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-29 o 10:52, Kris pisze:

    > Na półokrągło kąty przerobić można przecież

    A jak zechcesz taczke pod sciana w salonie postawic?

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2016-01-29 11:23:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 11:11:33 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A jak zechcesz taczke pod sciana w salonie postawic?
    Ale żeby popiół z palonego rekreacyjnie kominka wybrać czy żeby surfinie czy inne
    zielsko na tej taczce rosły?
    A nawet gdyby to są specjalne taczki do takich salonów
    https://www.obi.pl/decom/product/Keter_Taczka_Easy_G
    o_55_l_zielona/4597068

  • 48. Data: 2016-01-29 13:24:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 29 Jan 2016 07:23:46 +0100, Andrzej S napisał(a):

> [...]
    > dwie ruchome miotełki, włazi pod szafy bo niski, jakies 3 h baterii,
    > algorytm marszu, niespadania, itd. Siersc (kot, nie jakis zarosniety

    To jest dobre do usuwania na bieżąco tego "luźnego" z wierzchu, porządnego
    odkurzania i tak nie unikniesz, choć rzadziej. Polegnie też na grubszych
    dywanach i mieszkaniach ze zwierzakami, które gubią sporo sierści. Ale
    ułatwia życie, nie przeczę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 49. Data: 2016-01-29 14:04:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-29 o 11:23, Kris pisze:

    > Ale żeby popiół z palonego rekreacyjnie kominka wybrać czy żeby surfinie czy inne
    zielsko na tej taczce rosły?

    Nie wiem, nie mam pojecia po co ktos mialby taczke do salonu wstawiac.
    Pamietam natomiast film, w ktorym po probach pozbycia sie wykopanego
    czolgu, ten stanal w koncu w salonie ozdobiony kwiatami doniczkowymi.

    > A nawet gdyby to są specjalne taczki do takich salonów
    > https://www.obi.pl/decom/product/Keter_Taczka_Easy_G
    o_55_l_zielona/4597068

    A np. zasuszone stadko pelikanow i jeden paw?

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2016-01-29 14:21:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 13:24:48 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> [...]
    > odkurzania i tak nie unikniesz, choć rzadziej. Polegnie też na grubszych
    > dywanach i mieszkaniach ze zwierzakami, które gubią sporo sierści. Ale

    Glownym problemem takiego odkurzacza przy duzych zwierzakach mieszkajacych
    w domach nie bedzie siersc tylko.. przezycie. Moj coprawda jest bardzo
    grzeczny, nie boi sie odkurzacza ale jak go draznie i np. za dlugo mu
    grzbiet odkurzam to sie wkurza i atakuje rure :D Taki wolnojezdzacy odkurzacz
    predzej czy pozniej dojedzie do psa i jak zacznie go "dugac" to piesek moze
    sie zdenerwowac i przerobic na drzazgi taki odkurzacz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.