  • 1. Data: 2009-03-24 15:29:42
    Temat: Ceramika Iza
    Od: mnm <m...@...pl>

    Witam,

    http://www.ceramika-iza.com.pl/
    Czy ktoś spotkał się z produktami (płytkami) tej firmy?
    Interesują mnie opinie na temat jakości i stosunku cena/jakość.

    Pozdrawiam,
    mnm

  • 2. Data: 2009-03-24 15:50:48
    Temat: Re: Ceramika Iza
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mnm" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś spotkał się z produktami (płytkami) tej firmy?
    > Interesują mnie opinie na temat jakości i stosunku cena/jakość.

    W życiu o nich nie słyszałem.
    A jestem świerzo po rajdzie po sklepach z żona.
    Ale w końcu wybrane (ceramika pilch)
    Też za wiele o nich nie słyszałem, ale pare ich
    kolekcji dostało "perły ceramiki" i troche o nich
    opinii można znaleźć w interku.
    Co do Ceramiki IZA to niestety nawet nic nie
    wygooglowalem i tu na lubelszczyźnie nigdzie
    ich nie widziałem, a troche sklepów odwiedziłem.
    Ale czasem jak firma chce "zawojować" troche
    rynku to potrafi robić produkty lepsze
    niż te "renomowane" firmy.

    Pzdr
    J23

  • 3. Data: 2009-03-25 05:34:54
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    J23 pisze:
> [...]
    > Ale w końcu wybrane (ceramika pilch)
    > Też za wiele o nich nie słyszałem, ale pare ich
    > kolekcji dostało "perły ceramiki" i troche o nich

    mieszkam niedaleko od tego zakładau (ceramika pilch). Mało kto wie, że
    można do nich podjechać i kupić np. do piwnic glazurę drugiej kategorii
    (czy niby uszkodzone) za niską cenę. Sąsiad kupił do piwnic i jest
    bardzo zadowolony.