  • 51. Data: 2011-02-07 19:37:29
    Temat: Re: Ch?odziarka-ch?odziarka.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:iiphij$juv$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2011-02-07 15:07, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

    > Chyba w wyobraźni.
    >
    > Qra
    > --
    > nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

    Przyznajesz się do gmerania w moim kompie?

  • 52. Data: 2011-02-07 20:57:39
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-02-07 20:37, niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

    Raczej w wyobraźni.

    Qra

  • 53. Data: 2011-02-07 21:16:24
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:iipmc3$ab1$2@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Qra
    > --
    > nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

    Czyżby kokotek?

  • 54. Data: 2011-02-08 06:18:35
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-07 22:16, Panslavista pisze:

    > Czy?by kokotek?

    Czy tak ciężko zrobić krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule,
    czy też to przekracza twoje zdolności intelektualne?

  • 55. Data: 2011-02-08 06:38:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Czy tak ciężko zrobić krok po kroku, jak jest podane w tamtym artykule,
    > czy też to przekracza twoje zdolności intelektualne?

    Mam ustawienie takie, jakie mi potrzebne.
    Możesz mnie nie czytać i nie komentować.

  • 56. Data: 2011-02-08 06:56:05
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-08 07:38, Panslavista pisze:
    > "BQB"<a...@a...com.invalid> wrote in message

    > Mam ustawienie takie, jakie mi potrzebne.
    > Mo?esz mnie nie czyta? i nie komentowa?.

    Spoko, egoistą zawsze dobrze być - nie jestem jedyny, któremu to
    przeszkadza.
    PLONK

  • 57. Data: 2011-02-08 07:00:33
    Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja też mam tył i bok przy ścianie oraz drzwi otwierające się na ścianę.
    > Gdy odsuniesz o kilka cm bok od ściany, to otworzysz drzwi na 90 st.
    > Jednak to nie wystarcza obecnie do manewrowania półkami w lodówce. Trzeba
    > otworzyć pod kątem rozwartym. W wielu modelach jest możliwość przełożenia
    > drzwi. Może wówczas byłoby wygodniej. Jeśli masz miejsce z drugiej strony,
    > przemyśl to.

    Właśnie jestem przeciwnikiem otwierania drzwi w ten sposób.
    Każde wyjęcie czegokolwiek zmusza do otwarcia drzwi
    co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
    Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
    wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.
    jagr

  • 58. Data: 2011-02-08 07:18:16
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jagr" <j...@W...fm> wrote in message
> [...]
    > co najmniej 90°, bo inaczej nie ma dostępu.
    > Przy "naturalniejszym" kierunku otwierania
    > wystarczy lekko uchylić, żeby wziąć np. masło.

    Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej
    prawej szczeliny wentylacyjne (przynajmniej moje chłodziarki i zamrażarki
    tak mają i trzeba tam zostawić prześwit co najmniej 10 cm - sprawdź w
    instrukcji, a w takim przypadku problem z otwieraniem drzwi znika). Nie
    każda kuchnia pomieści "rozpychającą się" chłodziarkę, więc warto rozważyć
    umieszczenie tam szafki np. z szufladami i pozostawienie dopływu powietrza
    przy podłodze.

  • 59. Data: 2011-02-08 07:19:43
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

  • 60. Data: 2011-02-08 10:37:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 08:18:16 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Nie powinna stać w samym kącie - przypuszczam, że ma w ścianie bocznej
    > prawej szczeliny wentylacyjne

    Moja nie ma.