  • 1. Data: 2013-11-23 22:45:09
    Temat: Chlopaki - jak zrobic zabudwe kosza z GK?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Niech mi ktos powie bez durnych uwag jak robi sie podwieszenie sufitu w
    koszu na poddaszu?
    Nie chce mi sie czytac miliona stron, wiec jesli sie komus chce, ma
    archiwizowane linki do tego tematu to bardzo prosz. Chodzi o montowanie
    profili stalowych, jak to powinno wygladac?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-11-23 23:13:22
    Temat: Re: Chlopaki - jak zrobic zabudwe kosza z GK?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 22:45:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Niech mi ktos powie bez durnych uwag jak robi sie podwieszenie sufitu w
    > koszu na poddaszu?

    Sufitu w sensie skosow, czyli bardziej scian?? Czy sufitu plaskiego? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-11-24 11:35:47
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Niech mi ktos powie bez durnych uwag jak robi sie podwieszenie sufitu
    > w koszu na poddaszu?

    Co rozumiesz pod pojęciem "kosz"?
    Czy miałeś na myśli wykusz?

  • 4. Data: 2013-11-24 12:00:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 11:35:47 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Co rozumiesz pod pojęciem "kosz"?

    Kosz to kosz - wewnetrzny lub zewnetrzny naroznik na laczeniu dwoch skosow.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-11-24 13:07:14
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-11-23 22:45, Maniek4 pisze:
> [...]
    > archiwizowane linki do tego tematu to bardzo prosz. Chodzi o montowanie
    > profili stalowych, jak to powinno wygladac?

    Skręcasz dwa profile UD ze sobą w taki sposób, żeby uzyskać połączenie
    90 stopni, czyli w przekroju tak:
    _____
    | ||
    | ||
    |_____||_____

    Potem w w te profile wchodzą profile CD.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2013-11-24 13:17:27
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Kosz to kosz - wewnetrzny lub zewnetrzny naroznik na laczeniu dwoch
    > skosow.

    Aaaaaa.....
    Nie załapałem wcześniej. Jakoś kojarzyłem kosz tylko i wyłącznie z
    pokryciem dachu :)

    Co zaś się tyczy skosów to w przypadku naroży o innym kącie niż 90
    stopni stosuje się specjalne profile typ V, do których przykręca się
    obydwie płyty. Profil V można dogiąć do dowolnego kąta, mniejszego jak
    90 stopni. Na upartego można sobie takie profile zrobić samemu
    przecinając na pół dowolny inny profil CD, UD, UW, CW itd. z których
    powstaną dwa kątowniki.
    Płaszczyzny zaś standardowo na ES-ach.

    Wełna
    ----------
    \ <-- Tu montuje się profil typu V
    \
    \ Wełna
    \

  • 7. Data: 2013-11-24 13:32:10
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 90 stopni. Na upartego można sobie takie profile zrobić samemu
    > przecinając na pół dowolny inny profil CD, UD, UW, CW itd. z których

    Otakecuś:
    http://www.leroymerlin.pl/materialy-wykonczeniowe/pl
    yty-karton-gips/stelaze-do-karton-gipsu/profil-v-do-
    poddaszy-norgips,p136908,l470.html

  • 8. Data: 2013-11-24 14:48:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-23 23:13, Adam pisze:

    > Sufitu w sensie skosow, czyli bardziej scian?? Czy sufitu plaskiego? :)

    Sufit, znaczy dach. Dwie polacie skosnego dachu.
    Kiedys linkowales dyskusje z forum Muratora nt. ocieplenia poddasza. Jak
    masz to dawaj jeszcze raz.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2013-11-24 14:49:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 13:07, wolim pisze:

> [...]
    > | ||
    > |_____||_____
    >
    > Potem w w te profile wchodzą profile CD.

    Chyba o to mi chodzi. Nie wiem tylko czy wyjdzie mi tam kat prosty.
    Te CD trzymaja sie tylko na UD, czy jakos to sie montuje do krokwi koszowej?

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2013-11-24 14:54:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 13:32, uzytkownik pisze:

    > Otakecuś:
    > http://www.leroymerlin.pl/materialy-wykonczeniowe/pl
    yty-karton-gips/stelaze-do-karton-gipsu/profil-v-do-
    poddaszy-norgips,p136908,l470.html

    Chyba nie to.
    Chodzi mi o dwie polacie skosnego dachu, ktorych os przecina sie pod
    katem 90 stopni, a kat nachylenia polaci 40 stopni. Te dwie polacie
    lacza sie na tzw. krokwi koszowej. Z zewnatrz dach jest wklesly, a
    wewnatrz powstaje cos jakby garb do obrobienia plytami. No i wlasnie o
    ten fragment mi chodzi. Zejda sie tam profile UD 60 z dwoch polaci, no i
    chyba trzeba to jakos polaczyc, zeby nie kazdy sobie.

    Pozdro.. TK