  • 11. Data: 2013-11-24 15:49:35
    Temat: Re: Chlopaki - jak zrobic zabudwe kosza z GK?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 14:54:39 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > ten fragment mi chodzi. Zejda sie tam profile UD 60 z dwoch polaci, no i
    > chyba trzeba to jakos polaczyc, zeby nie kazdy sobie.

    Masz na mysli CD60 (profile glowne), a nie UD (przyscienne) :)
    A robisz to tak:

    Bierzesz dwa profile przyscienne UD30, kladziesz pleckami na sobie i
    skrecasz pchelkami (te najkrotsze blachowkrety jakie sa). Ale skrecasz
    nie srodkiem tylko jednym bokiem (im blizej krawedzi tym lepiej).

    Potem odginasz je sobie na dowolny kat. Do krokwii koszowej mocujesz
    ESami. Tzn. gore ESa krecisz do krokwii, a "lapki" ESa przykrecasz pchelkami
    do tych zlaczonych profili - jak to juz Ci wyjdzie w praniu ;)

    No a jak juz bedziesz tak daleko to ja oczywiscie polecam MIDFLEX na ten
    naroznik - cale poddasze mam na tasmach stairflexa, wszystko od ocieplenia
    do malowania robilem sam i od 2 lat nie ma ani jednego, najmniejszego nawet
    pekniecia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-11-24 17:26:01
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-11-24 14:49, Maniek4 pisze:

    > Chyba o to mi chodzi. Nie wiem tylko czy wyjdzie mi tam kat prosty.
    > Te CD trzymaja sie tylko na UD, czy jakos to sie montuje do krokwi
    > koszowej?
    >
    > Pozdro.. TK

    Musi wyjść kąt prosty, chyba, że ściany nie są pod kątem prostym, co się
    raczej rzadko zdarza :)

    Skręconych profili UD nie podwieszasz pod koszem. Podwiesza się tylko do
    krokwi profile CD.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2013-11-24 19:18:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-23 22:45, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.

    Dzieki Panowie za odpowiedzi, cos tam mi sie powoli uklada w dynce.
    Tym milym akcentem...

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2013-11-24 19:25:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 22:45:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >bez durnych uwag
    Zleć to fachowcom;)
    Z mojego rozlanego wina się śmiałeś a głupiego kosza zabudować nie potrafisz;)

  • 15. Data: 2013-11-24 19:42:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 19:25, Kris pisze:
    > Zleć to fachowcom;)
    > Z mojego rozlanego wina się śmiałeś a głupiego kosza zabudować nie potrafisz;)

    Kurna bo naprawde zrzutke na bora dla Ciebie zrobimy... :-P

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2013-11-24 19:46:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 19:42:01 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kurna bo naprawde zrzutke na bora dla Ciebie zrobimy... :-P
    Obudowę schodów w cenie 3 krotnie wyższej jak stopnie dębowe do tego dodajcie to
    zamilknę.
    I bora i schody od slavo więc jakiś rabat za sprzedaż wiązaną dostaniecie.
    Adam kartą zapłaci swoją dole Ty gotówą bo nawet marnej visy w porfelu nie masz;)

  • 17. Data: 2013-11-24 19:59:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2013 19:42:01 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kurna bo naprawde zrzutke na bora dla Ciebie zrobimy... :-P
    Odnośnie bora coś tam:
    Wpisałem sie na ich stronę i ładny katalog prosto z niemców Lucek(mój listonosz)mi
    przybniósł a meilem dostalłem cennik.
    Chcesz wiedzieć ile wentylator do bora bora kosztuje?

  • 18. Data: 2013-11-24 20:43:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 19:59, Kris pisze:

    > Odnośnie bora coś tam:
    > Wpisałem sie na ich stronę i ładny katalog prosto z niemców Lucek(mój listonosz)mi
    przybniósł a meilem dostalłem cennik.
    > Chcesz wiedzieć ile wentylator do bora bora kosztuje?

    Aaaa niekoniecznie. Jeszcze mi plytki zerwie ten wentylator robiacy ciag
    drogoogrzanego powietrza.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2013-11-24 20:44:37
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Kurna bo naprawde zrzutke na bora dla Ciebie zrobimy... :-P

    A czy ja także mógłbym się załapać? Obiecuję, że bedę niegrzeczny i że
    bedę robił durne uwagi ;)

  • 20. Data: 2013-11-24 20:45:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 19:46, Kris pisze:
> [...]
    > Adam kartą zapłaci swoją dole Ty gotówą bo nawet marnej visy w porfelu nie masz;)

    Ty sie nie martw naszymi finansami tylko tym, ze bedziesz musial tego
    uzywac. hehehe

    Pozdro.. TK