  • 1. Data: 2009-12-06 08:21:26
    Temat: Chore tuje.
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Witam,

    Rok temu posadziłem na działce rząd thuji.
    Kilka miesiecy temu zauważyłem ze częśc gałązek (zielona część) zaczyna
    robić się brązowa i schnie.
    Od tamtego czasu próbowałem pryskać jakimś preparatem grzybobójczym, ale nic
    nie pomogło.
    Co to moze być i co zrobic aby zatrzymać to brązowienie i schniecie głazek?

    Pozdrawiam
    K.S.

  • 2. Data: 2009-12-06 13:09:34
    Temat: Re: Chore tuje.
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rok temu posadziłem na działce rząd thuji.
    > Kilka miesiecy temu zauważyłem ze częśc gałązek (zielona część) zaczyna
    > robić się brązowa i schnie.

    Hejka. Prawdopodobnie zaniedbałeś(aś) podlewanie.

    > Od tamtego czasu próbowałem pryskać jakimś preparatem grzybobójczym, ale
    > nic
    > nie pomogło.

    Gdy sie pryska jakimś preparatem to efekty moga być siakie lub owakie.
    :-)
    Pozdrawiam byle jak Ja...cki

  • 3. Data: 2009-12-06 14:50:21
    Od: "Jan" <t...@o...pl>

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    ...> Kilka miesiecy temu zauważyłem ze czę?c gał?zek (zielona czę?ć) zaczyna
    > robić się br?zowa i schnie.
    Wygląda na brak żelaza. Nawóz?
    Pozdrowienia
    Jan