  • 11. Data: 2013-01-23 11:57:55
    Temat: Re: Chory to kraj;)
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 11:08:43 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > weź może jakieś pigułki bo od czarno-białego obrazu swiata zwariujesz.
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Dobrze że tacy jak Ty i Kris nie rządzą i nigdy nie będą rządzili.

  • 12. Data: 2013-01-23 12:08:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jan 2013 02:57:55 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Dobrze że tacy jak Ty i Kris nie rządzą i nigdy nie będą rządzili.

    nie martw się. Zwolennicy epoki kamienia łupanego też nie będą.
    A Twoje próby włożenia w moje usta czegoś czego nie powiedziałem są
    żałosne.

  • 13. Data: 2013-01-23 12:20:22
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 12:08:39 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Tyle waszego co żeście sobie popisali. Dotąd autostrady nie będzie dokąd ślimaka nie
    przeprowadzą. A przeprowadzą za waszą kasę. Moją też ale mnie nie szkoda kilku
    groszy.

  • 14. Data: 2013-01-23 12:21:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jan 2013 03:20:22 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Tyle waszego co żeście sobie popisali. Dotąd autostrady nie będzie dokąd
    > ślimaka nie przeprowadzą. A przeprowadzą za waszą kasę. Moją też ale
    > mnie nie szkoda kilku groszy.

    kto my?

    PS: weź się naucz cytować i wycinać sygnaturku bo czytać sie Ciebie nie da

  • 15. Data: 2013-01-23 12:25:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 12:20:22 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Tyle waszego co żeście sobie popisali. Dotąd autostrady nie będzie dokąd >ślimaka
    nie przeprowadzą. A przeprowadzą za waszą kasę. Moją też ale mnie nie >szkoda kilku
    groszy.

    Gdzies wczoraj czytałem że Łódż się wyludnia.
    Nic dziwnego tez bym sie z tej wielkiej płyty wyprowadził mając takiego kogutka za
    sąsiada.

  • 16. Data: 2013-01-23 12:47:31
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > kto my?

    Nie ważne kto tak naprawdę bo tu nie idzie o kilka groszy a o hamowanie
    gospodarki!
    To właśnie przez takie idiotyczne prawo generuje się biedę.
    Ale to jest dziś wyższa szkoła jazdy aby dostrzec związek między przyczyną a
    skutkiem. Czerwone szkoły hodują społeczeństwo o kogucich móżdżkach więc
    czemu się dziwić.

  • 17. Data: 2013-01-23 13:03:25
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    >Czerwone szkoły hodują społeczeństwo o kogucich móżdżkach więc czemu się
    >dziwić.

    Oj tam, oj tam, dopoki tacy bedą dopoki
    interes sie bedzie krecil, trzeba znalezc miejsce
    dla siebie.
    Jak trzeba przenieść te slimaki to przeniosę
    ale to kosztuje :-)))
    Koniec koncow i tak przeniosą je na łopacie,
    czesc zginie w trakcie, o czesci zapomną,
    reszta sie nie zaadoptuje,
    ziemie przwywiozą z dupy a zaplaci sie za wszystko
    180 razy wiecej niz w cywilizowanych krajach
    jakich jest na pęczki w Afryce.

    pozdrawiam
    Adans

  • 18. Data: 2013-01-23 13:21:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 stycznia 2013 13:03:25 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > czesc zginie w trakcie, o czesci zapomną,
    >
    > reszta sie nie zaadoptuje,
    >
    > ziemie przwywiozą z dupy a zaplaci sie za wszystko
    >
    > 180 razy wiecej niz w cywilizowanych krajach
    >
    > jakich jest na pęczki w Afryce.

    Ja myśle ze skończy sie na tym że na konto jakiejs organizacji ekologów wpłaca
    okrągłą sumke i wtedy okaże się że można ten kawałek autostrady buydowac bo nie
    zagraża już to w niczym ślimakom;)

  • 19. Data: 2013-01-23 13:31:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jan 2013 04:21:23 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Ja myśle ze skończy sie na tym że na konto jakiejs organizacji ekologów
    > wpłaca okrągłą sumke i wtedy okaże się że można ten kawałek autostrady
    > buydowac bo nie zagraża już to w niczym ślimakom;)

    a ktoś ma wątpliwości, że to o to chodzi?

  • 20. Data: 2013-01-23 16:32:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 10:57:26 +0000 (UTC), b...@k...math.uni.lodz.pl
    napisał(a):

    >więc idzie bokiem nad moczarami po estakadzie

    Myslisz, ze atostradzie robi to jakas roznice?

    > Co do ochrony środowiska, to się zastanawiam czy środki na OŚ są
    > optymalnie gospodarowane. Tutaj trzeba będzie wydać 0.5MPLN na ochronę
    > jednego gatunku, a może lepiej byłoby wydać połowę tej kwoty w zupełnie
    > innym miejscu na ochronę kilku gatunków?

    Kryterium nie jest ilosc, tylko stopien zagrozenia. Orly sa w Polsce na
    wyginieciu.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał