  • 31. Data: 2011-04-09 23:24:51
    Temat: Re: Chwal? si?...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.04.2011 00:44, Kris pisze:

    > A skąd urzędnik miał wiedzieć nadając numer czy kiedykolwiek na tej
    > działce wybuduje dom?

    Dokładnie - czyli miałeś numer działki i mogłeś meldować się pod tym
    numerem na działce.

    A gdybyś miał numer nadany nieodebranemu budynkowi i pod tym numerem się
    meldował - grzywna się należy.

  • 32. Data: 2011-04-10 16:33:04
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >numerem na działce.

    >A gdybyś miał numer nadany nieodebranemu budynkowi i pod tym numerem się

    Nr nadawali nieruchomości i nie interesowało(bo nie maja prawa dociekać) ich
    czy mam tam jakikolwiek budynek. I zaraz się zameldowałem. Gdyby na działce
    stał budynek to tez bym się zameldował i grzywny bym nie zapłacił. Jakby co
    to mieszkam w przyczepie obok domu na mojej działce i pilnuje domu.

  • 33. Data: 2011-04-13 14:48:42
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > Numar nadają dla domu po jego wykonaniu - mapka.

    W mojej gminie numer nadania budynku otrzymałem poprzedstawieniu
    aktu notarialnego działki oraz projektu budowy.

    pozdrawiam
    AT

  • 34. Data: 2011-04-14 08:42:27
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 18:33, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Podstawa prawna...???
    > U mnie jakoś ta teoria w praktyce nie przechodzi.
    >
    > Numer jest dla budynku, a ten musi być wybudowany - mapka powykonawcza z
    > pieczątką ze starostwa.

    Chyba różnie to interpretują - rzuciłem okiem na kilka rezultatów z
    gugla i jedni chcą budynku dopuszczonego do użytkowania, innym
    wystarczy prawomocne PnB (tak jest u mnie w gminie - o ile kojarzę,
    Marek mieszka w tej samej). Sama działka jednakowóż nie wystarczy,
    choć w sumie numeracja przeprowadzona jest 'z lukami', przynajmniej
    tam gdzie była zwarta zabudowa niezabudowane działki powodują luki w
    numeracji.

    mucher

  • 35. Data: 2011-04-14 14:51:10
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Obecnie numer dostajesz dla działki.
    >
    > Koniec teoretyzowania.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY

    z dnia 28 października 2004 r.

    w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości

    Na podstawie art. 47b ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo
    geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086, z
    późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

    § 1. Rozporządzenie określa sposób ustalania numerów porządkowych oraz
    oznaczania nimi nieruchomości zabudowanych, jak i przeznaczonych pod
    zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
    zwanych dalej "nieruchomościami".

    pozdrawiam

    mcs

  • 36. Data: 2011-04-14 15:09:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mcs" <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oznaczania nimi nieruchomości zabudowanych, jak i przeznaczonych pod
    > zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,

    http://groups.google.com/group/pl.misc.budowanie/bro
    wse_thread/thread/e14cd7d182be456b?q=

  • 37. Data: 2011-04-15 06:31:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.04.2011 16:51, mcs pisze:

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
    >
    > z dnia 28 października 2004 r.
    >
    > w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości

    Uchylone.

  • 38. Data: 2011-04-15 07:25:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > http://groups.google.com/group/pl.misc.budowanie/bro
    wse_thread/thread/e14cd7d182be456b?q=

    Jeszcze o zameldowaniu:

    "Zameldowanie nie wymaga żadnych pozwoleń czy odbiorów - wyrok NSA II SA/Łd
    1963/00 z dnia 2002.06.19: "Nie jest rzeczą organu właściwego w sprawach
    ewidencji ludności dokonywanie oceny, czy określony obiekt budowlany nadaje
    się na miejsce ludzi w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i prawa
    zagospodarowania przestrzennego i uzależnianie od tej oceny możliwości
    zameldowania."
    Rozdzielmy zatem organa meldunkowe od nadzoru budowlanego, a dokładniej ich
    kompetencje. "

    Krzysiek

  • 39. Data: 2011-04-15 09:12:25
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Rozdzielmy zatem organa meldunkowe od nadzoru budowlanego, a dokładniej ich
    > kompetencje. "

    Owszem, ale jak się ktoś zamelduje w nieodebranym budynku, to jest
    'urzędowy' ślad, że ktoś ten budynek użytkuje i na tej podstawie można
    wszcząć postępowanie przeciwko zamieszkiwaniu na budowie.

    Chyba, że ktoś się zręcznie wytłumaczy :-)...

    pozdr
    Robert G

  • 40. Data: 2011-04-15 09:30:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > wszcząć postępowanie przeciwko zamieszkiwaniu na budowie.
    >
    > Chyba, że ktoś się zręcznie wytłumaczy :-)...

    Ja tak miałem. Gadałem ze znajomym w PINB
    Mówił że z ich stony nic mi nie grozi dopóki nie przyznam sie ze mieszkam w
    budynku. Zameldowany jestem na "ulica nr xx" i tyle. A w budynku nie
    mieszkam tylko obok budynku na terenie dzioałki pilnując budowy;))

    Krzysiek