  • 11. Data: 2009-01-02 21:33:48
    Temat: Re: Chwalę sie- Zakończyłe budowę- mieszkam legalnie;))
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 22:23:30 +0100, kris napisał(a):

    > Chetnie pomogę ci w eksperymencie- pisz czego potrzebujesz pogrzebie w
    > papierach, może pomogę.

    Jak masz w papierach to nie chce, jakbys mial w excelu i dostepne na 2
    klikniecia to wtedy bym sie ośmielił prosić :)
    A to czego potrzebuje to jak pisalem jakis w miare szczegolowy spis
    materialow i czynnosci potrzebnych do postawienia SSO. Od wbicia przez
    geodete palików w ziemię aż po ułożenie ostatniej dachówki :)

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2009-01-02 21:34:46
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    --> Spis czynnosci by mnie bardziej interesowal. Ciezko znalesc gdzies
    gotowy
    > kosztorys SSO, tak zeby byl sensowny i szczegolowy, bo kosztorysy
    > zawierajace 30-50 pozycji sa malo warte - wiadomo ze czynnosci do
    > wykonania
    > jest duzo wiecej, materialow idzie troche wiecej niz zaprawa+cegły+beton,
    > itp. Planuje zrobic taki maly eksperyment :)
    W etapie stanu surowego nie jest tak tragicznie, tu zaplanować można
    wszystko bardzo dokładnie, gorzej jest z wykończeniówką tam dopiero kasa
    ucieka "poza kosztorysem"

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-01-02 21:39:17
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > A to czego potrzebuje to jak pisalem jakis w miare szczegolowy spis
    > materialow i czynnosci potrzebnych do postawienia SSO. Od wbicia przez
    > geodete palików w ziemię aż po ułożenie ostatniej dachówki :)

    Jutro postaram sie szczegółowo odpowiedzieć- idę grzebać w papierach;)

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-01-02 21:43:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 22:34:46 +0100, kris napisał(a):

    > W etapie stanu surowego nie jest tak tragicznie, tu zaplanować można
    > wszystko bardzo dokładnie, gorzej jest z wykończeniówką tam dopiero kasa
    > ucieka "poza kosztorysem"

    Z mojego punktu widzenia jest wlasnie odwrotnie. Nie mam pojecia o
    budowaniu domów, a o wykończeniówce jakieśtam mam i coś mógłbym zaplanować
    :)

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2009-01-02 21:47:37
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > A tak na marginesie, dużo osób psioczy na PINB- a u mnie to mili ludzie.
    > Zaniosłem dokumenty, za 3 dni papierek że jest ok, żadnych problemów
    > uruchamiania biurokratycznej machiny, niepotrzebnych kontroli itp. Jestem
    > mile zaskoczony.

    A gdzie ten raj na ziemi, jeśli możesz przypomnieć ? ;-))
    Bo u mnie (Kraków) poniżej ustawowego terminu się nie spodziewam.
    Też złożyłem (a jednak !) przed końcem roku, ale jeden brak na pewno znajdą,
    zobaczę jak to się rozwinie :-)

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 16. Data: 2009-01-02 22:17:39
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > A gdzie ten raj na ziemi, jeśli możesz przypomnieć ? ;-))

    Polska północna;))

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-01-02 22:47:53
    Od: "kiki" <n...@p...dam>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > 2008-12-29 złożyłem do PINB komplet dokumentów wymaganych do odbioru.
    > W dniu dzisiejszym odebrałem papierek że budynek jest oddany do użytku- od
    > tej pory mieszkam więc legalnie.

    Gratulacje :-)

  • 18. Data: 2009-01-02 22:49:01
    Od: "kiki" <n...@p...dam>

    "kris" <K...@w...pl> wrote in message

    > --

    > Niestety na złote klamki nie starczyło i mam zwykłe.
    > Ale też działają;))

    Hehe a mnie niektóre już się rozlatują :-) Tam za szyldem jest taka
    zawleczka i ona się wyrabia. Już chyba mam jedne do wymiany

  • 19. Data: 2009-01-03 16:49:36
    Od: "Kula" <k...@p...onet.pl>

    > Bo u mnie (Kraków) poniżej ustawowego terminu się nie spodziewam.
    > Też złożyłem (a jednak !) przed końcem roku, ale jeden brak na pewno
> [...]

    A możesz podpowiedzieć jaki jest ustawowy termin?? Złożyłem kwity 31.12.2008
    i zastanawiam się kiedy powinna zakończyć się procedura??

    --

    Kula
    ----F2-Eliminator 170----

  • 20. Data: 2009-01-03 20:11:56
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > A możesz podpowiedzieć jaki jest ustawowy termin?? Złożyłem kwity
    > 31.12.2008 i zastanawiam się kiedy powinna zakończyć się procedura??

    A pytałes kiedy mozesz przyjśc po kwit.
    Zreszta jesli w ciągu 21 dni nie zgłosza pisemnie zastrzeżeń to budynek jest
    odebrany

    Krzysiek