  • 11. Data: 2023-07-02 15:38:40
    Temat: Re: Chyba nie doceniłem wolnego rynku.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 14:30 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Link co chciałeś.
    > https://www.propertynews.pl/mieszkania/na-rynek-najm
    u-mieszkan-wraca-normalnosc,133951.html

    Napisałeś, że czynsze najmu obniżają i podajesz linka w którym stoi, że
    wzrosty nie są już tak duże:

    "Stawki czynszów za wynajem mieszkań przestały rosnąć, ale korekta jest co
    najwyżej symboliczna."

    Czyli jest tak jak napisałem na początku, zaliczasz się do grupy tych,
    którzy myślą, że jak inflacja spada to ceny w sklepach będą spadać.

    TG

  • 12. Data: 2023-07-02 16:01:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 2 lipca 2023 o 15:38:43 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    >."
    >

    > Czyli jest tak jak napisałem na początku, zaliczasz się do grupy tych,
    > którzy myślą, że jak inflacja spada to ceny w sklepach będą spadać.

    Przecież tak jest
    Wczoraj w wiadomościach tvpis mówili że inflacja spada a wraz z nią ceny.
    I.pokazyli sprzedawczynie z warzywniaka która świadczyła że ceny ogórków i pomidorów
    znacząco spadły.
    Gdybym nie widział to bym nie uwierzył.

  • 13. Data: 2023-07-02 18:52:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    >

    > Czyli jest tak jak napisałem na początku, zaliczasz się do grupy tych,
    > którzy myślą, że jak inflacja spada to ceny w sklepach będą spadać.

    Jeśli przestały rosnąć to znaczy ze staniały o inflacje. W sumie dla PiSu to nie jest
    groźne zjawisko. Mniej niz pol procenta niezadowolonych. Albo i mniej. Wsrod tego poł
    procenta będą tacy co chca dostawać na przykład 2x800 i nie zaryzykują ze taki jeden
    szczurowaty, co jak rzadzili to ludziom płacili po 2,50 na godzine, moze da a
    bardziej pewne ze zabierze co juz maja.

  • 14. Data: 2023-07-02 18:59:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 lipca 2023 o 16:01:11 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > I.pokazyli sprzedawczynie z warzywniaka która świadczyła że ceny ogórków i
    Ty tylko widziałeś a ja kupowałem. Widziałem jak ludzie kupuje. Nie jak za rzadow
    placformy podchodzą, patrzą, odchodzą. Bez patrzenia na ceny ustawiają w się w
    krótkich kolejkach i kupują kilo truskawek, kilo czereśni, opakowanie malin, pięć
    pomidorow. I wcale nie muszą ogladac każdego pieniazka jaki z piterka wyciagną.

  • 15. Data: 2023-07-02 20:25:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 18:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > czereśni, opakowanie malin, pięć pomidorow. I wcale nie muszą ogladac
    > każdego pieniazka jaki z piterka wyciagną.

    "Ceny malin w skupach poniżej absurdu. Plantatorzy protestują.
    Zgodnie z przewidywaniami rolników kolejnym sektorem po rynku zbóż, który
    mierzy się z olbrzymimi problemami jest sektor owoców jagodowych. Wczoraj
    i dziś, na Lubelszczyźnie protestują plantatorzy maliny."
    (...)
    Polski rząd = niemoc niekompetencja chaos bałagan

    https://www.farmer.pl/fakty/ceny-malin-w-skupach-pon
    izej-absurdu-plantatorzy-protestuja,133079.html

    TG

  • 16. Data: 2023-07-02 20:34:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 2 lipca 2023 o 19:00:00 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    >.
    > Ty tylko widziałeś a ja kupowalem.
    I wg Ciebie czemu teraz pomidory i ogórki staniały?
    Inflacji spadajaca to zrobila czy zasługa Tuska, czy może jakis inny powód?
> [...]
    truskawek, kilo czereśni, opakowanie malin, pięć pomidorow. I wcale nie muszą
    >ogladac każdego pieniazka jaki z piterka wyciagną.

    Bałucki rynek jakiś oderwany od rzeczywistości jest?

  • 17. Data: 2023-07-02 20:43:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 2 lipca 2023 o 20:25:26 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    L.
    > "Ceny malin w skupach poniżej absurdu. Plantatorzy protestują.

    Pomijając Zenka
    To co rolnicy dostaja to jakaś patologia większa od innych "plusów"

    Susza- dostają dodatek suszowy
    Zboże z Ukrainy- dostają dodatek
    Powodz- dostają dodatek.
    Unijne dotacje- dostają nie wiem za co i po co.
    Obrodzi- klęska urodzaju+ dodatek
    Nie obrodzi- dodatek.
    Nie znam innej branży tak zdodatkowanej

  • 18. Data: 2023-07-02 21:59:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2.07.2023 o 20:34, Kris pisze:
> [...]
    >ogladac każdego pieniazka jaki z piterka wyciagną.
    >
    > Bałucki rynek jakiś oderwany od rzeczywistości jest?
    Przecież sezon jest !!! to muszą tanieć, na jesień zobaczymy prawdziwe
    ceny inflacyjne.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2023-07-02 22:13:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 lipca 2023 o 20:43:49 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Zboże z Ukrainy- dostają dodatek
    > Powodz- dostają dodatek.
    > Unijne dotacje- dostają nie wiem za co i po co.
    Pomijając krisa i innych baranow. W większości mieszkania kupowali i kupują chamy ze
    wsi. Tylko oni przez dotacje rozne maja w chuj kasy. Mało im zarabiania na miastowych
    na zarciu to jeszcze chca zarabiać wynajmując miastowym mieszkania. Taki to juz podła
    część populacji Polski. Bo w ich przypadku o obywatelach raczej mowic nie można.
    Ludzie na Zydow jada a jak wyjada miastowi z miast to zaraz za rogatkami maja duzo
    gorszych od tych niedobrych Zydow. Z malinami chamskie mordy dra bo miastowi wola
    tańsze ukraińskie. Jedyny sposob na utemperowanie chamow to przyjęcie Ukrainy do
    chujni. Oni bez zadnych dotacji będą tańsi i zaleją nas swoim zarciem. To ze po
    wyborach bańka mieszkaniowa pęknie to pewne. Najbardziej w dupę dostana pazerni
    wieśniacy bo najwięcej mieszkań w miastach wykupiła wiocha. Pamiętam jak by to
    dzisiaj było. Na placu Barlickiego dzisiaj Zielonym rynku były stoiska z mięsem z
    uboju gospodarskiego. Na jednym z takich stoisk dwie wiesniary nabijały się z
    miastowych ze niedługo ich krowy będą nosiły na rogach pierścionki miastowych. No to
    miło będzie jak dostana finansowo w dupę bo zbyt pazerni byli.

  • 20. Data: 2023-07-02 22:38:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 lipca 2023 o 21:59:03 UTC+2 Janusz napisał(a):
> [...]
    >ogladac każdego pieniazka jaki z piterka wyciagną.

    > Przecież sezon jest !!! to muszą tanieć, na jesień zobaczymy prawdziwe

    Zadnej rewolucji nie będzie, znaczy się ze nagle wszystko zdrozeje. Chyba ze
    placforma czy jak ona się dla zmyłki może nazywać wygra wybory. Wtedy będzie taniej.
    Zawalczą z inflacja metoda towarzysza Balcerowicza. Wysokie stopy procentowe kredytow
    dobija wiekszosc tych co kredyty maja. Będzie ich stać na najtańsze i kupowane w
    ograniczonych ilościach towary. Zabiorą część swiadczeń , zrobia VAT na zywnosc itd,
    bo pieniędzy ni ma i nie będzie. Duza podaz i niski popyt to niskie ceny. W czasie
    głosowania nikt pistoletu do głowy nie przykłada ani ja ręce nie patrzy. Co za
    problem mowic ze sie głosowalo na kogos innego niz postawiło ptaszka na liscie. PiS
    nie ma mocy sprawczej zeby zapobiec pęknięciu bańki budowlanej/mieszkaniowej. Ale
    utrzymując programy socjalne jakie wprowadził spowoduje ze życie będzie znośne.