  • 1. Data: 2014-05-22 19:58:06
    Temat: Cicha kosiarka elektryczna
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Szukam mozliwie cichej i sensownej kosiarki elektrycznej.

    Pytalem tu juz o akumulatorowe - za drogie.
    Spalinowki nie chce, bo nienawidze halasu - testowalem 4-suwowe z silnikami
    B&S i Hondy - nadal za glosne.

    Niech wiec bedzie elektryk, ale mozliwie cichy i nie tak dziadowski, jak
    PowerPerformance, ktora wlasnie mi sie rozpadla.

    Nie musi mulczowac, laczyc sie z satelita ani robic loda. Ma KOSIC i
    zbierac do kosza, niech jej sie kolka nie odkrecaja i tyle.

    Ktokolwiek?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-05-23 09:40:17
    Temat: Re: Cicha kosiarka elektryczna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2014 19:58, Maciek pisze:

    > Pytalem tu juz o akumulatorowe - za drogie.
    > Spalinowki nie chce, bo nienawidze halasu - testowalem 4-suwowe z silnikami
    > B&S i Hondy - nadal za glosne.

    A testowałeś zatyczki do uszu? ;)

  • 3. Data: 2014-05-23 10:04:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 09:40:17 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A testowałeś zatyczki do uszu? ;)

    Jak ja bede kosil, to zona i dzieciaki tez maja latac z zatyczkami? :)
    A jak zona, to ja...?

    Chodzi o maksimum luksusu dla wszystkich przy mininum wysilku. Zyjemy w
    czasach wieczengo szumu, brzeczenia, halasu... Nawet na wsi nie ma juz
    prawdziwej ciszy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2014-05-23 12:03:20
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-05-23 10:04, Maciek pisze:

    > Chodzi o maksimum luksusu dla wszystkich przy mininum wysilku. Zyjemy w
    > czasach wieczengo szumu, brzeczenia, halasu... Nawet na wsi nie ma juz
    > prawdziwej ciszy.

    A wszystkim sąsiadom też zafundujesz ciche kosiarki? Na mojej wsi
    wszyscy staramy się skosić trawniki w piątek po południu albo
    w sobotę rano, przez resztę weekendu jest cisza i spokój.

    T.

  • 5. Data: 2014-05-23 12:35:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 19:58:06 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Spalinowki nie chce, bo nienawidze halasu -

    Na prawdę te kilkadziesiąt minut raz na tydzień to taki problem?

  • 6. Data: 2014-05-23 20:40:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 12:03:20 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > A wszystkim sąsiadom też zafundujesz ciche kosiarki? Na mojej wsi
    > wszyscy staramy się skosić trawniki w piątek po południu albo
    > w sobotę rano, przez resztę weekendu jest cisza i spokój.

    Sasiadow wychowuje, jest to proces obliczony niestety na pare lat.

    Ale to chyba nie znaczy, ze musze halasowac jak inni.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-05-23 20:40:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 03:35:15 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Na prawdę te kilkadziesiąt minut raz na tydzień to taki problem?

    Tak.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2014-05-23 22:02:36
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-05-23 20:40, Maciek pisze:

    > Tak.

    No to musisz kupić sobie kozę :-)

    T.

  • 9. Data: 2014-05-23 22:10:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 19:58:06 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Niech wiec bedzie elektryk, ale mozliwie cichy i nie tak dziadowski, jak
    > PowerPerformance, ktora wlasnie mi sie rozpadla.

    Wchodzisz do sklepu i kupujesz pierwsza lepsza z wyzszej polki - na pewno
    bedzie OK. Cena pewnie kolo tysiaka - np. cos z ALKO, widze ze maja sensowne.
    PowerPerformance kojarzy mi sie z chinszczyzna i kosiarka za 200 pln wiec
    nie dziwi mnie ze sie rozpadla, pewnie b. szybko :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2014-05-24 21:07:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 22:02:36 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > No to musisz kupić sobie kozę :-)

    Jak wynajda taka, ktora sie programuje, zeby zarla tylko trawe, to kupie ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl