  • 11. Data: 2014-05-24 21:09:30
    Temat: Re: Cicha kosiarka elektryczna
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 13:10:51 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > PowerPerformance kojarzy mi sie z chinszczyzna i kosiarka za 200 pln wiec
    > nie dziwi mnie ze sie rozpadla, pewnie b. szybko :D
    > pozdr.

    Po 2 latach.

    Wszystko z polki cenowej 150-250 zl wygladalo na klepane w tej samej
    chinskiej fabryce. Wybralem to, co wg ludzi w miare dzialalo.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2014-05-24 22:02:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 maja 2014 21:09:30 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Po 2 latach.

    To i tak dlugo :)

    > Wszystko z polki cenowej 150-250 zl wygladalo na klepane w tej samej
    > chinskiej fabryce. Wybralem to, co wg ludzi w miare dzialalo.

    Kup ALKO - uzywam od 4 lat, coprawda spalinowke ale chodzi jak burza.
    Niemiecka jakosc ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2014-05-26 10:39:11
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    >Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    >....Szukam mozliwie cichej i sensownej kosiarki elektrycznej

    Popatrz na poduszkową Flymo.

    Bogdan

  • 14. Data: 2014-05-28 12:56:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.05.14 22:02, Adam pisze:

    > Kup ALKO - uzywam od 4 lat, coprawda spalinowke ale chodzi jak burza.

    Co prawda wpis nie na temat, ale dobra cicha spalinowa, niż głośna
    elektryczna. Pod warunkiem, że ciche spalinowe istnieją ;)

    --
    collie

  • 15. Data: 2014-05-28 13:28:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 maja 2014 12:56:22 UTC+2 użytkownik collie napisał:
    > Co prawda wpis nie na temat, ale dobra cicha spalinowa, ni� g�o�na
    >
    > elektryczna. Pod warunkiem, �e ciche spalinowe istniej� ;)
    "Cicha" to pojęcie względne. Ja mam najzwyklejsza spalinowa kupioną 4 lata temu w
    Bricomarche za chyba 400zł i wg mnie jest "cicha" W ubiegłym roku kupiłem mamie
    trochę większa "markowa" kosiarke za prawie 2000zł i jest wg mnie "głośna" w
    porównaniu do mojej. Oczywiście silnik ma większej mocy bo i ma napęd i mulczowanie
    oraz szerokość koszenia chyba 54cm a w mojej 40cm.
    Akurat dla mnie hałas przez 1-2godziny w tygodniu to żaden problem ale dla niektórych
    to kluczowe kryterium.

  • 16. Data: 2014-05-29 19:31:32
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Maciek napisał(a):

    > Jak wynajda taka, ktora sie programuje, zeby zarla tylko trawe, to kupie ;)

    Słuszna uwaga - koza się nie nadaje do roli autonomicznej kosiarki.
    Prędzej owca - jej za bardzo krzaczki i drzewka nie interesują, za to
    trawę zgryzie na krótko.

  • 17. Data: 2014-05-29 19:34:46
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kris napisał(a):

> [...]
    > ma napęd i mulczowanie oraz szerokość koszenia chyba 54cm a w mojej 40cm.

    Zwróć uwagę, że pewnikiem w tej starej masz silnik dolnozaworowy. Zaś ta
    nowa superhiper ma już silnik OHV. Większa moc, większa sprawność ale za
    to zdecydowanie większy hałas. Niestety...

    > Akurat dla mnie hałas przez 1-2godziny w tygodniu to żaden problem ale
    dla niektórych to kluczowe kryterium.

    Dla mnie też. Dlatego długo szukałem takiej z silnikiem dolnozaworowym.