  • 11. Data: 2010-10-27 12:29:19
    Temat: Re: Cichy czajnik elektryczny
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mój czajnik się sam powoli obraca podczas gotowania...

    -----

    | Płaskodenny zazwyczaj ma obrotowy styk, więc czajnikiem można obracać względem
    podstawy co dla wielu osób ma istotne znaczenie -
    lubię bowiem oglądać czajnik z różnych perspektyw nie zmieniając miejsca obserwacji.

  • 12. Data: 2010-10-28 17:11:55
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    >Akurat to niepotrzebne - uzywam RO i czajnik mimo dwoch lat na karku wyglada
    >wewnatrz jak nowka sztuka ;)
    >
    >Martwi mnie to co piszecie o tym ze te z plaskim dnem sa glosniejsze - tylko
    >takie akceptuje...

    dzis w pracy przyjrzalem sie tej teorii, jeden czajnik mamy plaski drugi z grzalka
    i co prawda oba sa roznych firm, wiec obserwacje sa slabo miarodajne,
    ale teoria sie potwierdza - ten z grzalka jest o wiele cichszy