  • 11. Data: 2017-11-08 22:49:35
    Temat: Re: Ciekawostka, znane sa czynsze w programie mieszkanie+
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pokaz te mapki bo nie widzialem.

  • 12. Data: 2017-11-09 15:32:46
    Od: QUATTRO <q...@o...pl>

    > Pokaz te mapki bo nie widzialem.

    pokazywałem, jak byłem mały, zrób jakiś projekt w śródmieściu wielkiego
    niemieckiego, austriackiego, luksemburskiego miasta, zleceniodawca ci
    dostarczy mapkę z urzędu

  • 13. Data: 2017-11-09 22:17:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie potrafisz udowodnic swojej tezy to znaczy ze klamiesz.

  • 14. Data: 2017-11-10 09:28:53
    Od: QUATTRO <q...@o...pl>

    > Jak nie potrafisz udowodnic swojej tezy to znaczy ze klamiesz.

    tak tak oczywiście, zaś pogląd niejakiego Z Kapelindera jest czymś na
    czym powinno mi zależeć nad życie, swoją drogą po co ci to widzieć,
    książki piszesz? Jak cię to tak męczy to znajdź sobie dostęp do wiedzy,
    nie myślisz chyba, że będę upubliczniał szczegóły na forum nie wiadomo
    komu, bo jeżeli tak myślisz to znaczy że jesteś albo naiwny albo nie
    wszystko pokolei masz poukładane

  • 15. Data: 2017-11-10 09:52:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 10 listopada 2017 09:29:09 UTC+1 użytkownik QUATTRO napisał:

    > nie myślisz chyba, że będę upubliczniał szczegóły na forum nie wiadomo

    Skoro nie masz zamiaru to po co się w ogóle oddzywasz? :)
    Jak powiedziałeś A to powiedz B. Albo nie mów nic. Bo narazie twoje teorie
    brzmią jak fikcja.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2017-11-11 21:01:48
    Od: QUATTRO <q...@o...pl>

    W dniu 17-11-10 o 09:52, Adam Sz. pisze:

    > Skoro nie masz zamiaru to po co się w ogóle oddzywasz? :)
    > Jak powiedziałeś A to powiedz B. Albo nie mów nic. Bo narazie twoje teorie
    > brzmią jak fikcja.
    > pozdr.

    tak tak oczywiście, zaś pogląd niejakiego A Sz jest czymś na
    bez pozdrowień

  • 17. Data: 2017-11-11 22:23:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wypierdalaj na bambus banany prostowac przymule bagienny.

  • 18. Data: 2017-11-11 22:38:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 11 listopada 2017 22:23:19 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wypierdalaj na bambus banany prostowac przymule bagienny.

    Wyjątkowo popieram kolegę :P

    L.

  • 19. Data: 2017-11-12 02:11:46
    Od: QUATTRO <q...@o...pl>

    > Wypierdalaj na bambus banany prostowac przymule bagienny.

    jak chcesz to mogę cię odnaleźć pajacu, stać mnie na to, ciekawe, czy
    powtórzysz to przy mnie jeszcze raz

  • 20. Data: 2017-11-12 21:23:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 listopada 2017 02:11:49 UTC+1 użytkownik QUATTRO napisał:

    > jak chcesz to mogę cię odnaleźć pajacu, stać mnie na to, ciekawe, czy
    > powtórzysz to przy mnie jeszcze raz

    LOL :D ROTFL.
    A teraz idź już spać bo jutro szkoła :)
    pozdr.