  • 51. Data: 2010-12-21 18:46:51
    Temat: Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 19:24, Bartek pisze:

    > Wyżej pisaleś coś innego :)

    Nie napisałem. Sam sobie to dopisałeś i jeszcze śmiejesz się z samego
    siebie.

    To dom grzeje - myślisz, że jak ciepło ucieka z domu przez przegrodę to
    gdzie się podziewa? Znika w wełnie?

    > Kiedyś umawiałem się na ocieplanie domu, ekipa zaproponowała termin na
    > koniec listopada. Ja na to, że trochę za późno, przymrozki już mogą być. Na
    > to szef ekipy: Panie, to styropian jest. Przecież to grzeje...

    Nie grzeje, tylko zatrzymuje ciepło - tzn. ściana pod styropianem jest
    ciepła. Narysuj sobie profil temperatury w ścianie 2W (mur, styropian).

    Natomiast styropian to nie wszystko. Na zewnątrz tynkujesz i malujesz. A
    tego już nie przykrywasz styropianem.

    M.