  • 31. Data: 2023-12-24 10:52:36
    Temat: Re: Ciekawych rzeczy się mozna dowiedziec
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A jednak odmawia.

    Jakies zrodło tej informacji? :-O

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 32. Data: 2023-12-24 11:18:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-12-2023 o 10:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jakies zrodło tej informacji? :-O

    https://www.money.pl/gospodarka/fotowoltaika-na-zakr
    ecie-trwa-walka-o-dostep-do-sieci-6921701011073632a.
    html

    Ale masz rację - jeśli papiery i instalacja są ok, to do 50 kWp muszą
    podłączyć, a odmowy dotyczą większych instalacji i braku ceryfikatów na
    sprzęt.

    Tak to jest jak czyta się tytuły.....

  • 33. Data: 2023-12-24 13:31:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.12.2023 17:25, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Ale ja nie wierzę, że ktoś zgłasza 9,5kW i stawia 30kW bo to po
    > pierwszym cyklu rozliczeniowym wyjdzie na fakturze.

    "Niechlubny rekordzista zgłosił moc zainstalowaną w wysokości 9,9 kW, z
    30 panelami o mocy 0,33 kW każdy i falownikiem 10 kW. Podczas kontroli
    okazało się jednak, że prosument zainstalował aż 117 paneli, a jego
    falownik ma moc aż 25 kW."

    https://globenergia.pl/tauron-skontrolowal-fotowolta
    ike-5-tys-instalacji-niezgodnych-z-przepisami/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2023-12-24 13:52:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    >
    > Ale masz rację - jeśli papiery i instalacja są ok, to do 50 kWp
    > muszą podłączyć, a odmowy dotyczą większych instalacji i braku

    Dokładnie tak! Kowalskiemu odmowic nie mozna.
    Farmom to zupelnie inna sprawa i tutaj odmowy ida na potege!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 35. Data: 2023-12-24 16:28:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 24 grudnia 2023 o 11:18:32 UTC+1 Cavallino napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale masz rację - jeśli papiery i instalacja są ok, to do 50 kWp muszą
    > podłączyć, a odmowy dotyczą większych instalacji i braku ceryfikatów na

    I co z tego ze podłącza jak falowniki beda się latem wyłaczały.

  • 36. Data: 2023-12-24 16:52:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

> [...]
    > Podczas kontroli okazało się jednak, że prosument zainstalował aż
    > 117 paneli, a jego falownik ma moc aż 25 kW."

    To jeden. Pytanie jaka jest skala pozostałych przewinien.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,