  • 1. Data: 2013-04-03 21:40:19
    Temat: Cieknący taras
    Od: p...@w...pl

    Witam, jestem tu prawie nowy.
    Piszę prawie bo kiedyś z ogromną uwagą każdego dnia czytałem grupę,
    dosłownie jak pacierz.
    Teraz znalazłem się w potrzebie i proszę Was o pomoc.
    Otóż na tarasie połączonym z budynkiem ( wyjście z salonu) są położone
    kafelki.
    Fugi puściły, kafelki wstają, mówiąc w skrócie dramat.
    Podczas roztopów zauważyłem że woda przecieka do budynku, a dokładniej
    do piwnicy.
    W kilku miejscach mokry sufit, ściana itp...
    Aby tego się pozbyć należałoby naprawić to co spieprzył wykonawca ( 3
    lata temu) czyli izolację tarasu.
    Tak sobie kombinuję że może by zerwać kafelki i zamiast skuwać beton
    wylać na to warstwę czegoś super szczelnego.
    Aby przyjemne było dla oka i stóp położyć na to deski (ryflowane) z
    twardego i wytrzymałego drewna.
    I teraz pytanie :
    czym mogę zrobić taką super szczelną powłokę ? czy żywica ( czy
    wytrzyma mróz) , może asfalt ( żartuję).
    Znacie takie materiały czy technologie aby było na dekady i żebym nie
    musiał skuwać betonu i naprawiać izolację ?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2013-04-03 23:12:28
    Temat: Re: Cieknący taras
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    .googlegroups.com...

    To wszystko nic nie da. Trzeba skuć i zrobić od nowa. Będzie szybciej i
    taniej.

  • 3. Data: 2013-04-04 05:39:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    .googlegroups.com...

    > To wszystko nic nie da. Trzeba skuć i zrobić od nowa. Będzie szybciej
    > i taniej.

    eee tam jakby dał papę termozgrzewalną wywiniętą na scianę i na boki to
    będzie miała szczelnie a na to taras drewniany i już.

  • 4. Data: 2013-04-04 07:45:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Znacie takie materiały czy technologie aby było na dekady i żebym nie
    >musiał skuwać betonu i naprawiać izolację ?

    Izohan Szczelny Taras.

    Marek

  • 5. Data: 2013-04-04 10:54:15
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    > Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Izohan Szczelny Taras.
    >
    > Marek

    Ja pomalowalem kilkakrotnie pędzlem czyms takim
    http://www.sopro.pl/D3M-G3l-555/products/tfp/prace%2
    0glazurnicze/adt/abdichtungen/10881/sopro_dsf_523.ht
    ml .
    Tworzy elastyczna warstwę ktora pod wplywem zmian temperatury nie pęka.
    Bezpośrednio na wierzch dałem deske tarasową i od 3 lat nic się nie dzieje.
    Pozdawiam

  • 6. Data: 2013-04-04 17:47:14
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:0b27c2e5-eb4c-4ca4-ad5f-a72ede6fae21@g8g2000vbf
    .googlegroups.com,
    *Użytkownik* <p...@w...pl> typed:

    > Znacie takie materiały czy technologie aby było na dekady i żebym nie
    > musiał skuwać betonu i naprawiać izolację ?

    Zastosuj *Sikaflor* a bedziesz zadowolony.
    http://www.youtube.com/watch?v=hNlLQXC6Ruc
    Sikafloor 400N powłoka na balkony
    http://www.chemall.pl/sikafloor400

    --
    Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palu

  • 7. Data: 2013-04-04 17:51:20
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    http://www.chemall.pl/izolacja_tarasu_opis

  • 8. Data: 2013-04-04 18:22:12
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > musiał skuwać betonu i naprawiać izolację ?

    Zastosuj Sikaflor a bedziesz zadowolony.

    Panie Piotrze myslalem ze tylko z Windowsem pomaga Pan ludziom :)

  • 9. Data: 2013-04-04 18:48:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Panie Piotrze myslalem ze tylko z Windowsem pomaga Pan ludziom :)

    Człowiek zna się na Oknach to dlaczego nie może się znać i na tarasach. ;)

  • 10. Data: 2013-04-04 21:34:50
    Od: Kamil Serafin <k...@g...com>

    On 3 Kwi, 17:12, "kiki" <s...@l...pl> wrote:

    .googlegroups.com...

    > To wszystko nic nie da. Trzeba sku i zrobi od nowa. B dzie szybciej i
    > taniej.

    A najlepiej wyburzyć i budować od nowa ....
    Zamieść zdjęcia ....
    Kiki wie, bo jego dom jest tak świetnie wybudowany przez nadzorowanych
    przez niego fachowców, ze właśnie do tego się nadaje