  • 11. Data: 2018-01-30 22:23:15
    Temat: Re: Cieknie zawór 6 bar, winne naczynie przeponowe?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Pewnie ten pierwszy kosztował z pół średniej pensji robotnika,
    > a teraz jak takie coś kosztuje stówę brutto, to trudno zapewne
    > oczekiwać cudów. Pytanie czy wymieniać w tym dziadostwie membranę,
    > czy kupić jakiegoś lepszego klamota (o ile są lepsze)...

    Trudno powiedzieć ile kosztował, bowiem, jako się rzekło, był
    w zestawie. Zestaw stał w sklepie, sprzedawca i klienci patrzyli
    na niego z niechęcią, a trzeba wiedzieć, że w tamtych czasach
    mało co w sklepach bywało. Mówili: panie, szkoda pieniędzy, to
    się zaraz zepsuje. Poczekaj pan trochę, w przyszłym miesiącu
    mają przywieźć porządne. Te "porządne", to baniocha z ocynku,
    pompa z żeliwa i osobny do niej motur, który trzeba posadowić
    na postumencie i łączyć sprzęgłem. O porządności świadczy też
    hałas i wibracje roczchodzące się od piwnicy po strych. Nie
    czekałem, kupiłem kompakcik, który da sie podłączyc jedną rurką,
    a z odległości kilku metrów w ogóle go nie słychać. Przetrwał
    w dobrym zdrowiu aż do XXI wieku.

    Zawsze mnie zastanawiał ten tradycjonalizm w budownictwie,
    kultywowany za wszelką cenę. Ten tradycyjny, staropolski
    hydrofor był oczywiście ze dwa razy droższy od mojego nabytku.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2018-01-31 14:47:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Po niekończących się telefonach w różne miejsca znalazłem
    w końcu hurtownię, która sprzeda mi membranę zamienną za... 3 tygodnie.
    Kapitalizm, kufa...

    L.

  • 13. Data: 2018-01-31 19:41:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 14:47:07 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Po niekończących się telefonach w różne miejsca znalazłem
    > w końcu hurtownię, która sprzeda mi membranę zamienną za... 3 tygodnie.
    > Kapitalizm, kufa...

    A tu próbowałeś?
    http://www.ferro.pl/regionalni-przedstawiciele-handl
    owi.html
    Często jak czegoś szukam to do przedstawicieli hadlowych producenta dzwonię i
    przeważnie szybko skuteczny namiar dają.

  • 14. Data: 2018-01-31 20:18:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    wg http://www.ferro.pl/serwis.html daja 2 lata gwarancji (od daty produkcji...)

  • 15. Data: 2018-01-31 21:59:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 20:18:24 UTC+1 użytkownik WS napisał:
    > wg http://www.ferro.pl/serwis.html daja 2 lata gwarancji (od daty produkcji...)

    Sprawdziłem.
    19.01.2016, dobrze zaprojektowali kutafony :P

    L.

  • 16. Data: 2018-01-31 22:00:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 19:41:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Często jak czegoś szukam to do przedstawicieli hadlowych producenta dzwonię i
    > przeważnie szybko skuteczny namiar dają.

    Od tego zacząłem, na kilkunastu lokalnych tylko ten jeden zatrybił :>

    L.

  • 17. Data: 2018-01-31 22:31:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 21:59:47 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Sprawdziłem.
    > 19.01.2016, dobrze zaprojektowali kutafony :P

    14 dni masz na zgłoszemie;)
    Czyli szybko zgłaszaj że się 18go popsuło;)