  • 21. Data: 2015-07-20 07:50:10
    Temat: Re: Ciśnienie w instalacji CO
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 23:28, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Bartosz Radwan" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli bez pompowania wody ciśnienie spada przez dłuższy czas to nawet
    > gdyby były automatyczne odpowietrzniki, nie byłaby to ich wina. Masz
    > wyciek. No chyba, ze była napuszczona ciepła woda i ostygła.

    A ja bym zajrzał do rozdzielacza. Też miałem taką jazdę, że dolewałem
    wody do instalacji a na sobie po woli ubywała. Wymieniłem oringi pod
    grzejnikami i niby ok ale znów zaczęło ubywać. Okazało się że (nie wiem
    jak to nazwać) system przyłączeniowy rur do rozdzielacza szwankował i
    tutaj następował powolny wyciek (sączenie).
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-07-20 09:40:57
    Od: Bartosz Radwan <b...@s...info>

    On 20.07.2015 07:50, EiNStEiN wrote:

> [...]
    > jak to nazwać) system przyłączeniowy rur do rozdzielacza szwankował i
    > tutaj następował powolny wyciek (sączenie).

    Dzięki za sugestię.

    Od piątku obserwuję w instalacji stałe ciśnienie, nieco poniżej 0.23MPa
    - wygląda na to, że ustabilizowało się na tym poziomie.

    Bartek