  • 31. Data: 2009-01-13 19:48:03
    Temat: Re: CleanSymag i krotka rura
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Wiele urządzeń powstaje tylko po to aby wyciągnąć kasę od niczego nie
    > podejrzewających ludzi, którzy nie muszą być elektrykami, elektronikami
    > itd.
    > Jeśli rzeczywiscie słyszysz różnicę na różnych kablach zasilających to
    > chylę
    > czoła.

    Ale to nie ja słyszę te różnice :)))

    > Ja napewno jej nie usłyszę bo według testów audiofonicznych słyszę do
    > 4kHz.

    Łoj to kiepściuchno ze słuchem, kiepściuchno.
    Przeciętnemu człowiekowi słuch się kończy w przedziale 12-16kHz.
    Ponadprzeciętni słyszą powyżej 16kHz, zaś 20kHz słyszą wyjątkowe jednostki.
    Oczywiście im człowiek starszy tym słuch barddziej przytępiony, ale 4kHz to
    już musi być słuch uszkodzony.

  • 32. Data: 2009-01-14 08:43:24
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oczywiście im człowiek starszy tym słuch barddziej przytępiony, ale 4kHz to

    W zasadzie mnie to nie przeszkadza jedynie co to żona mówi abym przyciszał
    telewizor i radio.
    Ale ma to i dobre strony bo mogę się jej tłumaczyć, że czegoś nie usłyszałem :)

    Zbyszek

  • 33. Data: 2009-01-14 19:23:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 17:54:33 +0100, AW napisał(a):

    > A wracając do pytania, nie dałoby się zastosować magnetyzera od paliwa
    > do obróbki wody?

    HGW. Nie znam konstrukcji tych do wody przemysłowej.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356