  • 1. Data: 2022-03-03 12:02:24
    Temat: Co będzie dalej z budowlanka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sporo Ukraincow juz wyjechalo do siebie. Serce krwawi jak slysze ze szef ich odwozi
    na granice. Tam spotykaja sie z zonami, dziecmi. Rodzina jedzie do Lodzi a oni
    wracaja na Ukraine zeby sie bic. czyli w tej chwili zamieniamy mezczyzn na kobiety z
    dziecmi, emerytow, ludzi chorych. Chujnjne kraje ktore do tej pory nie zezwalaly na
    migracje zarobkowa Ukraincow otworzyly dla nich na maksymalnie cztery lata, czyli na
    zawsze, rynki pracy. Kolejna sytuacja ze jak Ukraincy wygraja wojne to u siebie beda
    mieli do odbudowania za ruskie pieniadze z odszkdowania pol panstwa. cos mi
    podpowiada ze najlepszy interes zrobia na tym niemcy. ciekawe czy dojdzie do sytuacji
    ze budowlancy z Polski beda jezdzili pracowac na ukrainskich budowach? U nas
    budowlanka zalamie sie akurat jak Ukraincy wejda w faze odbudowywania kraju.

  • 2. Data: 2022-03-03 13:37:27
    Temat: Re: Co będzie dalej z budowlanka
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 March 2022 at 12:02:28 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    budowlanka zalamie sie akurat jak Ukraincy wejda w faze odbudowywania kraju.
    Jeżeli wyjkedzie 1,000,000 budowlańców to budownictwo, drogi, remonty, autostrady
    upadną,
    bo Polska nadal pracuje siłą fizyczną budowlańców i nawet do naprawy asfaltu na
    drogach, nie wynaleziono żadnych maszyn.

    Wschodni Mimiec 40 lat temu polewał drogi asfaltowe w Saksonii lepiszczem, a na to
    rozrzutnik rozrzucał granulowane kruszywo i wyrównywały się automatycznie wszystkie
    koleiny, dziury, bo tam spływało najwięcej lepiszcza

    Polska to dzika Afryka i ilość dziur w drogach wzrośnie 100 krotnie, bo nikt nie
    będzie ich łatał

  • 3. Data: 2022-03-03 13:55:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 13:37, a a wrote:
    > [ciach]

    Uwaga, Panowie i Panie, to zderzenie dwóch wielkich strategów
    ekonomiczno-wojskowych określających przyszłośc światowego porządku, na
    postawie głebokich przemyśleń oraz fusów w herbacie.

    Prosze się odsunąć, uszczelnić okna i dokręcić słoiki, wyczekując
    komunikatów radiowych o możliwości opuszczenia chałup. Możliwy ostrzał z
    buraków taktycznych i peltierów oraz całkowite zniszczenie tego
    fragmentu Łodzi za co z góry dziękujemy jako społeczeństwo.

  • 4. Data: 2022-03-03 14:15:05
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 3 March 2022 at 13:55:29 UTC+1, heby wrote:

> [...]
    > buraków taktycznych i peltierów oraz całkowite zniszczenie tego
    > fragmentu Łodzi za co z góry dziękujemy jako społeczeństwo.
    wyśmiewasz się ciągle z tych Peltierów, czyli Pomp Ciepła Peltiera a ich wartość
    wzrosła ostatnio o 300% bo takie będzie zapotrzebowanie na energię, gdy gaz zdrożał o
    500%, węgiel w Rotterdamie już 420$ za tonę, ropa 120$ za baryłkę

    Teraz każda kasa zainwestowana w Pompy Ciepła Peltiera da zwrot z inwestycji 1000%,
    czyli 10$ z 1 $

  • 5. Data: 2022-03-03 15:56:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 marca 2022 o 13:55:29 UTC+1 heby napisał(a):

> [...]
    > buraków taktycznych i peltierów oraz całkowite zniszczenie tego
    > fragmentu Łodzi za co z góry dziękujemy jako społeczeństwo.
    Słomki do oka szukasz czy oddychanie prostym nosem ci przeszkadza? Zawsze jak jest
    akcja to jest i reakcja. ruscy weszli na Ukraine i sie ukraincy postawili i się z
    bija. przyjebali ci kiedyś w łeb i teraz ogorki ze sloika tylko do pewnego poziomu
    wyjadasz bo glebiej ci glowa nie wchodzi. Duzo Ukraincow pracuje w budowlance i duzo
    ich wyjedzie. Jak zgina to nie wroca. Jak nie zgina to będą odbudowywali swoj kraj.
    Otworzyla dla nich chujnia granice i dala pozwolenie na prace? Tak. Potrzebuja we
    Francji i niemczech pracownikow? Potrzebuja. To jak sie wojna skonczy to przyjada do
    Polski pracowac na budowach? Nie przyjada. To jak nie przyjada to tak jak ukraincy
    jevelinem zdmuchuja czolg wszyscy co im sie ubrdalo ze zrobia interes na Ukraincach
    wynajmujac im mieszkanie juz moga zaczynac zazywac Relanium bo ich wizje zdmuchnal
    putin.

  • 6. Data: 2022-03-03 16:58:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 15:56, Zenek Kapelinder wrote:
    > przyjebali ci kiedyś w łeb

    To musiał być myśliwy z dubeltówką na kaczki strzelajacy do mikrodronów.

    Których nie ma, bo wszyscy w szkole.

    Ale strategia dobra bo lepsza od procy.

    Widzisz, geniuszu, takich jak Ty jest obecnie pełno. Tak samo jak
    pilotów od lądowania naście lat temu. Każdy się zna i każdy jest mądry.
    Nie poszedł być na ministra może? Cieżko w to dać wiarę, ale mogło by to
    ponieść IQ rządu i IQ grupy jednoczesnie. Win-win.

  • 7. Data: 2022-03-03 19:01:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 marca 2022 o 16:59:16 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > Nie poszedł być na ministra może? Cieżko w to dać wiarę, ale mogło by to
    > ponieść IQ rządu i IQ grupy jednoczesnie. Win-win.
    Twierdzisz że czterolufowy karabin gatlinga na amunicję 12mm w przypadku mikrodronow
    jest lepszy? Potrzebuje 60 sztuk na sekundę co kosztuje cirka jebalt 1000 złotych.
    Tysiąc za sekundę strzelania. Tanio nie jest. I nawet jak w przypadku wojny koszt ma
    drugorzędne znaczenie to dowiezienie odpowiedniej ilości może być problemem. Patrz
    Ukraina. 70 kilometrów korka i do pierwszych czołgów nie ma jak dowieźć paliwa. Nabój
    śrutowy 20 mm do dubeltówki z 2,50 kosztuje i dwie paczki w kieszeniach się
    zmieszczą. Ale ty mądrzejszy jesteś od wszystkich, nawet od siebie.

  • 8. Data: 2022-03-03 19:24:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 19:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Twierdzisz że czterolufowy karabin gatlinga na amunicję 12mm w przypadku
    mikrodronow jest lepszy?

    Mikrodrony nie istnieją w wojnie na Urainie. Obecnie na Ukrainie robote
    robią drony o wysokości przelotowej 8km i rozpiętości skrzydeł jak
    przyczepa w tirze.

    Strzelaj se do nich z dubeltówki na śrut, specjalisto od wszystkiego.
    Tylko najpierw policz czy nabój doleci. Robią to dzieci w szkole
    podstawowej, dasz radę.

  • 9. Data: 2022-03-03 21:34:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 marca 2022 o 19:25:15 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    >
    > Strzelaj se do nich z dubeltówki na śrut, specjalisto od wszystkiego.
    > Tylko najpierw policz czy nabój doleci. Robią to dzieci w szkole
    To z linku jaki dał uzytkownik ma skuteczny zasięg 2 kilometry, jest czterolufowym
    gatlingiem strzelającym chyba 3500 na minutę amunicja 12mm i ma służyć według
    specyfikacji do niszczenia mikrodronow. Chyba sam się zaorales. A jeśli już to na
    wojnie w Ukrainie a nie w wojnie na Ukrainie. Dalej uważam że dubeltówka i naboj na
    kaczki będzie skuteczniejszy i piramidalnie tańszy od tamtego wynalazku. nawet jak by
    na potrzeby zwalczania mikrodronow skonstruować specjalizowana srutówkę do amunicji
    kalibru 8 i wytworzyc do niej amunicje to będzie dużo taniej i skuteczniej. Duzym
    plusem takiej broni było by to ze nie ciągnie sie jej za samochodem i nie potrzebuje
    agregatu pradotworczego zeby dzialala a wystarczy do transportu i obsługi kawał
    chłopa. Teraz udowadniaj że nie mam racji.

  • 10. Data: 2022-03-03 22:08:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 21:34, Zenek Kapelinder wrote:
    > To z linku jaki dał uzytkownik ma skuteczny zasięg 2 kilometry

    To brakuje jeszcze 6. Dodatkowo policz, jak ma zasięg w górę. Możesz się
    zdziwić, co na to fizyka.

    Zainteresuj się również, dlaczego każda broń długodystansowa posiada
    *napęd*, szczególnie jak napiernicza do góry.

    > Dalej uważam że dubeltówka i naboj na kaczki będzie skuteczniejszy

    To uważaj. Fizyka ma inne zdanie, ale nie takie problemy obchodzi każdy
    specjalista usenetowy.

    > nawet jak by na potrzeby zwalczania mikrodronow

    Nikt nie widział żadnych mikrodronów. Robotę robią dupne drony do
    niszczenia czołgów. Są tak wysoko, że ich nie widać i prawie nie
    słychać. Strzelaj sobie. Mamy w narodzie tradycje trafiania przez
    pijanych debili, po pijaku, z ambony. Dadzą radę odróznić drona od
    sikorki, nawet na kacu.

    > Teraz udowadniaj że nie mam racji.

    Stosowne udowodnienie znajdziesz w ksiązce do fizyki do 6 klasy oraz w
    parametrach technicznych Bayraktar TB2 które to złożone razem wyraźnie
    pokazują, że Pan Kazimierz z Koła Łowieckiego "Wypizdówa" po 4
    półlitrówkach nie do takich strzelał i trafiał w rowerzystów, za każdym
    razem. Zredukuje Ci wymagania: te drony lepiej latają na 5km. Podpowiem:
    policz ile energi kinetycznej w impulsie musi mieć pocisk do snajperki,
    aby dolecieć na 5km i mieć masę pozwalającą na jego udźwignięcie przez
    obsługę. Coś do powiedzenia ma też precyzja strzału na taką odległość.
    Podpowiem: z tego powodu używa się śrutu, tylko że to działa na
    kilkadziesiąt metrów. Bo ma ch...ą. Nawet do "mikrodronów" z plecaka
    przedszkolaków których nikt nie używa bo na ch... mu to.

    Małe drony są tak zwrotne, że możesz sobie do nich strzelać ile chcesz,
    z czego chcesz. Tylko po co. Nikt ich na wojnie nie stosuje do poważnych
    zastosowań. Od tego są satelity.