  • 41. Data: 2010-05-13 06:59:02
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Misiek pisze:

    > Do sluchania muzyki nie potrzeba MP3 :-)
    > Radio wystarczy :-)

    Wiesz... To, co jest teraz w przeważającej części w radiu jest bardziej
    odmóżdżające od tego, co młodzież słucha z MP3.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 42. Data: 2010-05-13 07:02:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Ikselka pisze:

    > Ale już bilety na koncert i przy okazji wycieczkę - i owszem :-)

    Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Toyota Corolla 1.3 sedan '97
    Hyundai Atos 0.9 nanovan '00

  • 43. Data: 2010-05-13 07:12:33
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

    dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej od
    wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

    Adam

  • 44. Data: 2010-05-13 07:21:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej
    > od wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

    Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

    Krzysiek

  • 45. Data: 2010-05-13 07:30:22
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    kris pisze:

    > Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

    Są koncerty przeznaczone dla dzieci, dla różnych poziomów wiekowych i z
    atrakcjami przeznaczonymi i zrozumiałymi dla np. przedszkolaków i te
    podobają się często maluchom.
    --
    Basia

  • 46. Data: 2010-05-13 11:15:57
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Wiesz... To, co jest teraz w przeważającej części w radiu jest bardziej
    > odmóżdżające od tego, co młodzież słucha z MP3.

    a to juz zalezy kto jakiej stacji slucha :P

  • 47. Data: 2010-05-13 16:07:35
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

    > filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.

    Wg mnie od 0 do 45 lat (póki co tyle mam) - też.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 48. Data: 2010-05-13 22:29:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 09:02:53 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Nie oszukujmy się - filharmonia dla dziewięciolatka to męczarnia.
    >
    > Pozdr,

    Zależy. Pod kątem kształtowania wrażliwości muzycznej dzieci filharmonie
    organizują koncerty dla dzieci - w odpowiednich godzinach i z odpowiednim
    repertuarem :-)

  • 49. Data: 2010-05-13 22:38:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 09:12:33 +0200, Adam napisał(a):

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > dziwne - moje dzieciaki mają okazje bywać na koncertach muzyki klasycznej od
    > wieku 4 lat i bynajmniej nie była dla nich to nigdy męczarnia.

    Moje takoż. A pierwszym powodem, dla jakiego tam chciały chodzić, była ich
    nauczycielka gry, która gra w filharmonii - miały wielką frajdę, kiedy je w
    domu przygotowywala do odbioru koncertu, uczyła je zachowania na nim,
    klaskania w odpowiednich momentach i szeregu innych rzeczy, które wręcz
    chłonęły. Wyjście na koncert było dla nich wielką nagrodą. No i -
    zobaczenie "pani Leny jak gra!". Nie mówiac o tym, że siedzieli w
    audytorium inni ich rówieśnicy, równie przejęci jak one same, tym co widzą
    i słyszą.
    Oj, zaliczało się z dzieciakami zadane przez panią piątkowe wieczory w
    filharmonii ładnych parę lat. Z wielkią ą jak zawsze, ale ten okres
    szczególnie był obfitujący w tzw obowiazkowe koncerty wynikające z
    kształcenia dzieci przez wymagającą nauczycielkę. Po której pozostała im
    miłość do muzyki i wielkie umiejętności.

  • 50. Data: 2010-05-13 22:39:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 09:21:50 +0200, kris napisał(a):

    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Myśle że to Tobie jako ojcu sie tylko tak wydaje

    He he, gdybyś widział moje dzieci z otwartymi buziami, zasłuchane :-)

    Tak, są takie dzieci.