  • 1. Data: 2009-03-13 12:22:00
    Temat: Co na ściane kuchenna?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Zastamawiam się co można fajnego i taniego dać na ścianę w kuchni
    miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

  • 2. Data: 2009-03-13 12:54:57
    Temat: Re: Co na ściane kuchenna?
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Popieram, jeśli masz osłonę przy kuchence, tapeta winylowa sprawdza się
    znakomicie. Jednakże w swojej kuchni przykleiłem kafelki i po sprawie.

    g.

  • 3. Data: 2009-03-13 13:37:51
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    belgrano napisał(a):

> [...]
    > miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    > boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

    Ja mam winylową tapetę udająca glazurę. Wisi już 6 lat, jest miejscami
    poprzycierana, ale dla mnie to nie problem, bo po pierwsze mogę te
    fragmenty wymienić, a po drugie mogę wymienić całą tapetę na nowy wzór.
    Przy kuchence mam osłonę, nie wiem, jak byłoby bez niej.

    --
    Justyna

  • 4. Data: 2009-03-13 17:41:15
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Gładkie kafle z minimalną fugą

    Kafle oddzielane w poziomie paskami butelkowanego szkła (są w sklepach różne
    kolory)

    Kafle/gres oddzielany w poziomie wstawkami aluminiowymi

    Gres

    Popękaną hartowaną szybę (to już droższy wydatek)

    P.S. osobiście wybrałem pkt z oświetleniem LED'owym od góry (w hurtowaniach
    dostaniesz silikonowe paski ledowe od 120 zł za mb)

    P.S.S. cokolwiek byś nie wybrał zwróć uwagę na późniejsze utrzymanie tego
    materiału w czystości! Żłobienia przy kuchence gazowej mogą się okazać
    bardzo uciążliwe.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2009-03-13 17:53:32
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > P.S. osobiście wybrałem pkt z oświetleniem LED'owym od góry
    ^^^^^^^^^^^^
    pkt 1

    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 6. Data: 2009-03-15 21:11:36
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    belgrano pisze:
> [...]
    > miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    > boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

    Ja mam plyte w kolorze blatu. Praktyczne to, bo latwo sie czysci. Mimo,
    ze mam kuchenke gazowa, to jeszcze nie udalo mi sie tego cuda zapalic ;)

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 7. Data: 2009-03-26 09:46:49
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    belgrano pisze:
> [...]
    > miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    > boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

    ja zamierzam dać szybę matową/mleczną.

    pozdrawiam
    mario