  • 31. Data: 2016-04-22 23:01:30
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-22 o 21:36, Adam Sz. pisze:

    > Nie zaje..ne tylko umyte :))

    Szafy tez?

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2016-04-22 23:03:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-22 o 21:40, Adam Sz. pisze:
> [...]
    wywaliłem stare regały to przeleciałem myjka po scianach

    > Wlasnie dlatego chce wywalic polki z plyty meblowej ktore mam i zastapic
    > wszystko tym systemem metalowym - polki raczej "drutowe" lub kosze.

    Wez to olej. Kup sobie dwie szafy metalowe, czy ile tam potrzebujesz.
    Zamykasz wszystko drzwiami i git. Nic sie nie kurzy, nie wystaje i nie
    spada.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2016-04-23 10:23:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 23:03:36 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wez to olej. Kup sobie dwie szafy metalowe, czy ile tam potrzebujesz.
    > Zamykasz wszystko drzwiami i git. Nic sie nie kurzy, nie wystaje i nie
    > spada.

    Bezsensu - wole miec wszystko na widoku :) Mialem takie szafy w piwnicy
    i to nie zdaje egzaminu. Regaly duzo lepsze.
    Ja potrzebuje zagospodarowac lacznie jakies 12m scian wiec dwie szafy to
    za malo :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-04-23 11:02:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-23 o 10:23, Adam Sz. pisze:

    > Bezsensu - wole miec wszystko na widoku :) Mialem takie szafy w piwnicy
    > i to nie zdaje egzaminu. Regaly duzo lepsze.

    Nie zebym krytykowal, ale jaki jest sens trzymania w garazu wszystkiego
    na wierzchu?

    > Ja potrzebuje zagospodarowac lacznie jakies 12m scian wiec dwie szafy to
    > za malo :))

    No to trzy, cztery, czy ile tam potrzeba.

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2016-04-23 11:10:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-23 o 11:02, Maniek4 pisze:

> [...]

    I z ciekawosci - co bedziesz trzymac na 12m sciany?

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2016-04-23 13:51:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 11:10:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I z ciekawosci - co bedziesz trzymac na 12m sciany?

    Koparke;)

  • 37. Data: 2016-04-23 15:41:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 11:10:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I z ciekawosci - co bedziesz trzymac na 12m sciany?

    Dwa garaze 35m2 mam teraz zarypane na amen - wszystko lezy bokami na podlodze.
    Co bede trzymal? O rany, wszystko - od narzedzi, przez sprzet sportowy (narty,
    deski, buty), po akcesoria motocyklowe, rowerowe i sprzet ogrodowy.
    Jest tego tyle ze na 12m na pewno wszystkiego nie zmieszcze i powtorke bede
    robil w drugim garazu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2016-04-23 15:42:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 11:02:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie zebym krytykowal, ale jaki jest sens trzymania w garazu wszystkiego
    > na wierzchu?

    Widzisz odrazu gdzie co lezy. Drobiazgow mam tysiace, a jak z czegos na
    codzien nie korzystasz to nie pamietasz gdzie co polozyles. I potem
    szukanie po szufladach, czy polkach. No mowie - przerabialem to juz
    w piwnicy i nigdy wiecej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2016-04-23 15:59:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 11:10:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I z ciekawosci - co bedziesz trzymac na 12m sciany?

    Zeby bylo jasniej - daze do tego, zeby absolutnie wszystko (oprocz samochodu,
    kosiarki, motocykla i rowerow) w garazu wisialo i nie stalo na podlodze.
    Podloga ma byc pusta po to, zeby w kazdej chwili dalo sie ja umyc myjka.

    No, docelowo na koniec garazu dojdzie jeszcze ~3m stol warsztatowy.

    Myjka (karcher) wisi mi juz na scianie od dobrych ~3 lat i to byl strzal w 10.
    Wisi, jest na stale podlaczona do pradu i wody, dokupilem ~40m weza
    wysokocisnieniowego nawijanego na bebnie, jest gotowa do uzycia w 10 sekund
    i dochodze nim wszedzie (dookola domu, na taras, do altany).

    W garazu nigdy na sucho nie zamiatam podlog bo wtedy robi sie syf i kurz
    wznosi sie na caly garaz. Jak myje - to wkladam gumiaki i w 2 minuty myjka
    mam wymyta cala podloge. Stad sciany musza byc wykorzystane w 100%.

    Mam mase narzedzi i te 12m sciany to jest nic :) Ty Maniek nie masz chyba dwoch
    lewych rak, wiec dziwie sie, ze dziwisz sie, na co komu 12m sciany w garazu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2016-04-23 16:05:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 13:51:08 UTC+2 użytkownik ?

    > Koparke;)
    Marki BMW oczywiście;)