  • 61. Data: 2016-04-26 10:16:11
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 01:31, Adam Sz. pisze:
> [...]
    9-szafy-warsztatowe

    > Tyle, ze taka porzadna szafa warsztatowa to koszt przynajmniej kilku stow.
    > Czyli pare tysiakow za garaz :) A wszystko tansze wyglada jak mebloscianka
    > z PRL :-)

    O cenach nie rozmawialismy. No i jak powiedzialem, moj garazowy warsztat
    miesci sie w jednej wysokiej szafie i jednej z szufladami. Jesli chodzi
    o koszty to przy takiej ilosci dramatu nie ma.

    > Ja mam na buty pokrowce, na dechy i narty tez - takze spoko :)
    > Rowery i motocykl tez przykrywam na zime :)

    Odnioslem sie tylko do linku jaki podales.
    Jak juz mowilem sprzet sporotowy i wyprawowy w garazu to dla mnie temat
    obcy, wiec o pokrowcach nie chce sie wypowiadac. To w sumie zalezy co w
    garazu zamierza sie robic. Jezeli tylko trzyma samochod to OK, ale
    jezeli cos tam sie jeszcze robi to prawde mowiac nie wyobrazam sobie
    trzymania np. butow narciarskich miedzy kluczami uwalonymi smarami. Nie
    chcialbym tez spac w namiocie pachnacym garazem. A prawde mowiac
    wystarczy mi widok rowerow moich dzieci wygladajacych nie raz jak gowno,
    by nie trzymac tam innych rzeczy. O posadzce, kosiarce po koszeniu i
    milionie trupow much na parapecie pod oknem nie wspomne.

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2016-04-26 10:50:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 06:59:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ostatnio heblowałem deski, wior masa na tych druciakach nie wyobrażam sobie jak to
    posprzątać jak wszystko na wierzchu.

    Kompresorem w minute wymieciesz te wiory na podloge :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2016-04-26 10:51:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 07:01:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przelicz te druciaki to też parę tysi wyjdzie

    A w zyciu. 2m szyna podwojna to 20 pln. Na 12m potrzebuje 15 sztuk = 300 pln.
    Do tego w zasadzie tylko wsporniki, ktore kosztuja po 3-4 pln sztuka. Do
    wspornikow mocujesz albo polke (z normalnej oklejonej plyty meblowej) albo
    tani drazek. W tysiaku sie zamkne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 64. Data: 2016-04-26 11:02:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 10:51:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > wspornikow mocujesz albo polke (z normalnej oklejonej plyty meblowej) albo
    Cen nie sprawdzałem zasugerowałem się tym co ktoś wyżej podlinkował
    http://www.leroymerlin.pl/garderoba-i-wnetrze/zabudo
    wa-wnek/systemy-do-zabudowy-elfa/szyna-pionowa-h153-
    elfa,p117956,l772.html

  • 65. Data: 2016-04-26 11:04:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 10:50:24 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kompresorem w minute wymieciesz te wiory na podloge :-)
    Szczególnie wydmuchiwanie z butów narciarskich czy kasków motocyklowych czy innych
    kombinezonów bardzo sprawnie pójdzie;)

  • 66. Data: 2016-04-26 11:09:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-26 o 10:50, Adam Sz. pisze:

    posprzątać jak wszystko na wierzchu.

    > Kompresorem w minute wymieciesz te wiory na podloge :-)

    Kurz w domu i na polkach w pakiecie. :-)
    Jak masz szafe to nic nie musisz.

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2016-04-26 11:39:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 11:09:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kurz w domu i na polkach w pakiecie. :-)
    > Jak masz szafe to nic nie musisz.
    http://karsanit.pl/wp-content/uploads/2015/06/warszt
    at.jpg
    Fotka ładna czy jak tam Adam napisał "bomba'
    Ale tak patrze u siebie- wiertarka taka reprezentacyjna i czysta nie jest, kluczy tak
    nie ułożę bo każdy z innej parafii(pamiętają co niektóre PRL ale zajebiście solidne)i
    takie czyste nie są
    Komplet gwintowników w drewnianej walizce z czasów PRL(narzędzia bardzo wysokiej
    jakości, nazwy firmy na teraz nie pamiętam) tez jak nowy nie wygląda. Puszki z
    farbami, przedłużacze czy chociażby siekiera po kilku latach używania jak nowe
    wyglądać nie chcą wiec na wierzchu to wszystko razem to niekoniecznie "bomba" jak z
    tej fotki wyjdzie;)
    Wole te graty w szafkę poupychać

  • 68. Data: 2016-04-26 11:48:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 11:39:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Komplet gwintowników w drewnianej walizce z czasów PRL(narzędzia bardzo wysokiej
    jakości, nazwy firmy na teraz nie pamiętam)

    Chyba VIS. Ostało mi się trochę sprzętu produkowanego przez ta firmę- nie do
    zajechania
    Albo wiertarka stołowa WS151 którą mam dziesiat lat już. Sprzęt niezniszczalny chyba

  • 69. Data: 2016-04-26 12:23:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    tak nie ułożę bo każdy z innej parafii(pamiętają co niektóre PRL ale zajebiście

    Nie chodzi o to czy czyste, czy z tej samej parafii. Wystarczy, ze je
    powiesisz wedlug rozmiarow - juz bedzie porzadek i pracowac bedzie sie
    duzo przyjemniej :)

> [...]
    wyglądać nie chcą wiec na wierzchu to wszystko razem to niekoniecznie "bomba" jak z

    Jak wolisz, dla mnie szafa jest niewygodna i zdania nie zmienie :-)
    A swoja droga - jak masz wszystko na wierzchu to masz przynajmniej mobilizacje,
    zeby trzymac to wszystko w jakims porzadku, co wyjdzie wszystkim na zdrowie :-)

    Co do wiorow - nie wiem jak Ty pracujesz ze wiory walaja sie nawet na polkach?
    Robilem podbitke w zeszlym roku wiec nacialem sie naprawde duzo - cialem
    wszystko w garazu gdzie stal motocykl i wspomniane kaski i na wiosne w nich
    zadnych wiorow nie stwierdzilem :)

    Wymyslacie strasznie na sile te argumenty. Maniek - buty narciarskie obok
    smaru? Moze jak masz jedna szafe i wszystko w srodku trzymasz :))
    Regaly sa po to zeby elastycznie sobie rozlozyc wszystko i sprzetu sportowego
    nigdy bym obok smaru nie polozyl :-) Pozatym smar trzymam w zamknietych
    pudlach, a w garazu mam wentylacje mechaniczna i zapach tam jest neutralny :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 70. Data: 2016-04-26 13:09:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 11:02:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > http://www.leroymerlin.pl/garderoba-i-wnetrze/zabudo
    wa-wnek/systemy-do-zabudowy-elfa/szyna-pionowa-h153-
    elfa,p117956,l772.html

    To jest jakis koszmar cenowy, ale chyba nikt normalny takich rzeczy w marketach
    nie kupuje :-)

    http://allegro.pl/regaly-regal-listwa-szyna-200-podw
    -sklep-poznan-i5215998851.html

    19 pln 200cm podwojna listwa.

    Wspornik podwojny 27cm 7 pln:

    http://allegro.pl/wspornik-podwojny-27cm-element-sys
    tem-tanio-i6128772889.html

    Wspornik 37cm 8,5 pln:

    http://allegro.pl/wspornik-podwojny-37cm-element-sys
    tem-tanio-i6136437370.html

    Wspornik drazka - 9,9 pln:

    http://hdp24.pl/polki-i-akcesoria/326-wspornik-drazk
    a-garderobianego-v-4006676034147.html

    Drazek wpinany bezposrednio do listw 36 pln:

    http://hdp24.pl/polki-i-akcesoria/202-Item-400667609
    6879.html

    I haki - tu powiem szczerze, ze cena dosc wysoka bo 12,5 za sztuke:

    http://hdp24.pl/polki-i-akcesoria/249-Item-400667611
    2210.html

    Ale spokojnie jak juz mamy drazek to uchwyty da sie wymyslic z czegos taniego
    - drut chocby ;)
    Chociaz wydam pewnie te dwie stowy i kupie ze 20 sztuk.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.