  • 1. Data: 2011-09-17 18:08:23
    Temat: Co na taras?
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    Taras ok 20m2 pod tarasem pomieszczenie użytkowe. Płytki obawiam się, że
    szybko odpadną. Myślałem o jakiejś żywicy lub powłoce poliuretanowej.
    Macie doświadczenie z takimi materiałami? Może ktoś doradzi? Podzieli się
    doświadczeniami? Może nazwy producentów? Tam będą ulotki jak to zrobić .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-17 20:21:07
    Temat: Re: Co na taras?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

> [...]
    > doświadczeniami? Może nazwy producentów? Tam będą ulotki jak to zrobić .

    witaj

    zastosowalem u siebie w garazu zywice epoksydowa sika. Drogie jak diabli, w
    stosowaniu dosc klopotliwe (okreslone temperatury, wilgotnosc powietrza w
    trakcie malowania, odstepy czasu miedzy kolejnymi warstwami), ale efekt
    super. Gorzej ze po mrozach, w miejscach gdzie stala woda i jezdzilo sie
    kolami odparzylo farbe i wylazl goly beton. Byc moze wylewka byla zbyt slaba
    (recznie krecona w betoniarce). Na 40m2 wyszlo mi zywicy za 1200zl, niestety
    wyrzucone w bloto. Na wiosne kupilem gres techniczny (12zl/m2) + 3 albo 4
    worki kleju i w 3 weekendy spokojnie zrobilem nowa posadzke, jak na razie
    nic sie nie dzieje i jestem zadowolony. Moje zdanie - rob plytki, ale zadbaj
    o to, aby wszystko bylo idealnie szczelne, dokladnie wykonaj fugi, miedzy
    cokolikiem silikon i bedzie dobrze! Poza tym efekt estetyczny - farba
    wyglada jak beton, tyle ze kolorowy. Na tarasie chyba bym tego nie chcial.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-09-19 06:02:44
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    "MUA" <a...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > doświadczeniami? Może nazwy producentów? Tam będą ulotki jak to zrobić .

    Wszyscy na terakocie chodzą ?

  • 4. Data: 2011-09-19 08:22:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Wrz, 08:02, "MUA" <a...@o...eu> wrote:
    > "MUA" <a...@o...eu> wrote in message
    >
    > news:j52nmn$qq8$1@news.onet.pl...> Taras ok 20m2 pod tarasem pomieszczenie
    użytkowe. Płytki obawiam się, że

    > Wszyscy na terakocie chodzą ?

    Ja bede robil taras drewniany z modrzewia, plytki mnie nie przekonuja
    - sa przede wszystkim zimne!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-09-19 11:42:04
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ja bede robil taras drewniany z modrzewia, plytki mnie nie przekonuja
    > - sa przede wszystkim zimne!

    No ten argument to raczej średnio mocny jak dla mnie.

    Na taras zazwyczaj człowiek wychodzi boso przy ładnej pogodzie.
    Wówczas płytki są przyjemnie nagrzane nawet, jak jest tylko lekkie słońce.
    Fakt, że przy mocnym słońcu i ciemnych płytkach, to mogą nawet
    trochę płytki parzyć w stopy. Więc tu drewniany taras faktycznie
    ma przewagę :)

    Przy brzydkiej pogodzie, a już tym bardziej jak jest zimno / mróz...
    ... to raczej nikt boso po tarasie biegać i tak nie będzie.

  • 6. Data: 2011-09-19 12:24:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Wrz, 13:42, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > No ten argument to raczej rednio mocny jak dla mnie.
    >
    > Na taras zazwyczaj cz owiek wychodzi boso przy adnej pogodzie.
    > W wczas p ytki s przyjemnie nagrzane nawet, jak jest tylko lekkie s o ce.

    Dupa blada - ja tam mam zamiar na tarasie zamontowac markize zeby mnie
    slonce nie wkurzalo, wiec nie bedzie mi nagrzewalo podlogi. Pozatym
    staniesz sobie potem w miejscu gdzie np. krzeslo czy stol dawalo cien
    i juz bedzie w stope chlodno. Nie ma co porownywac drewna do kafelek
    jezeli chodzi o chodzenie po nich boso - drewno zawsze wygra :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-10-19 04:45:27
    Od: ekanS <e...@o...ol>

    W dniu 2011-09-19 08:02, MUA pisze:
    > "MUA"<a...@o...eu> wrote in message
    >>
    > Wszyscy na terakocie chodz? ?

    http://www.artbeton.pl/posadzki_dekoracyjne/tarasy.h
    tml

    W okolicy coraz bardziej popularne rozwiązanie, ale do najtańszych nie należy
    niestety.

  • 8. Data: 2011-10-19 07:29:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ekanS" <e...@o...ol> napisał w wiadomości

    > http://www.artbeton.pl/posadzki_dekoracyjne/tarasy.h
    tml

    > W okolicy coraz bardziej popularne rozwiązanie, ale do najtańszych nie
    > należy niestety.

    Ja sie przymierzam do konglomeratu - wyglada jak deska, np.
    http://www.fronton.czest.pl/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=99&Itemid=69