  • 21. Data: 2013-04-06 21:00:48
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 12:45:33 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I przyznaj się wreszcie do błędu w sprawie działania lodówek
    > bezszronowych i odszczekaj jak grzeczna suka.

    Przechodzę na twój język od tej pory: pier...ony chamie, nie przyznam się,
    ponieważ moje zdziwienie twoją durną odpowiedzią, iż trzystuwatowy pobór
    mocy generowany jest przez grzałkę w lodówce, było słuszne.
    Od początku miałam watpliwości co do tego faktu i dlatego wyszła kwestia
    istnienia/nieistnienia grzałki - na czym nie musze się znać.
    Najmocniejsza grzałka do lodówki ma najwyżej 150 Watów. Gdzie pozostałe
    140, popieprzeńcu? Imputujesz, ze grzałka w lodówce ma tyle mocy, co 3
    stuwatowe żarówki? G...no prawda, a jesli tak, to idiota kupuje taką
    lodówkę, chamie.

  • 22. Data: 2013-04-06 22:26:02
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-04-05 23:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Tępa idiotko... bo łagodniej nie da się ciebie nazwać... nie pisałem o
    > "ciepłej" stronie pompy ciepła jaką stanowi domowa chłodziarka. Grzałka
    > podgrzewa (krótko i co parę godzin - tyle tylko, żeby szron rozpuścić)
    > zimną stronę tejże pompy cieplnej - miejsce, gdzie osadza się szron.

    Electrolux:
    Za pomocą cyrkulacji powietrza wilgoć gromadząca się we wnętrzu
    chłodziarki odprowadzana zostaje do specjalnego pojemnika, z którego
    jest ona odparowywana. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkty przechowywane
    w lodówkach nie pokrywają się szronem bądź lodem.
    Koniec cytatu...

  • 23. Data: 2013-04-06 23:02:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 22:26:02 +0200, Rentier napisał(a):

> [...]
    > jest ona odparowywana. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkty przechowywane
    > w lodówkach nie pokrywają się szronem bądź lodem.

    No i właśnie TO wiem.

  • 24. Data: 2013-04-06 23:36:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
    > jest ona odparowywana. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkty przechowywane
    > w lodówkach nie pokrywają się szronem bądź lodem.

    Bosch:

    "Jak działa system NoFrost?
    Przypomnijmy, że dzięki technologii NoFrost urządzenia same, za pomocą
    cyrkulacji powietrza, usuwają wilgoć, która naturalnie gromadzi się
    wewnątrz chłodziarko-zamrażarki. Wilgoć odprowadzona zostaje do specjalnego
    pojemnika znajdującego się za tylną ścianką urządzenia. Tam zamienia się w
    lód, który topnieje pod wpływem ciepła wydzielanego przez agregat. Powstała
    w tej sposób woda wyparowuje. Dzięki temu wnętrze zamrażarki, a także
    produkty przechowywane w zamrażalniku nigdy nie pokryją się lodem ani
    szronem.

    O część chłodzącą zadba system Multi AirFlow. System ten gwarantuje, iż
    schłodzone powietrze równomiernie dociera na wszystkie poziomy urządzenia,
    wyrównując jednocześnie chwilowe wahania temperatury spowodowane otwarciem
    drzwi. NoFrost gwarantuje wyjątkowy komfort użytkowania oraz przedłuża
    świeżość zamrożonej żywności."

    Gdzie tu jest mowa o grzałce?

    Dedykuję chamowi A.L.

  • 25. Data: 2013-04-06 23:36:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 22:26, Rentier pisze:

> [...]
    > jest ona odparowywana. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkty przechowywane
    > w lodówkach nie pokrywają się szronem bądź lodem.

    Cytatu z "marketspeak".

    Dość zabawny w zakresie groźby pokrywania się produktów lodem ;->

    Poszukaj opisu technicznego.

  • 26. Data: 2013-04-06 23:38:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 23:02, Ikselka pisze:

    > No i właśnie TO wiem.

    Mhm. Że produkty przechowywane w lodówce bez wentylatora pokrywają się
    lodem? Fascynujące... Opowiedz coś jeszcze. Może np. o krasnoludku
    gaszącym światło w lodówce? Podobnie realny ;)

  • 27. Data: 2013-04-06 23:43:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 23:38:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mhm. Że produkty przechowywane w lodówce bez wentylatora pokrywają się
    > lodem? Fascynujące... Opowiedz coś jeszcze. Może np. o krasnoludku
    > gaszącym światło w lodówce? Podobnie realny ;)

    Odpowiedz na moje pytanie o moc grzałki w lodówce i jak się ona ma do
    tytułowowątkowych 290 watów, popieprzeńcu - to moze pozwolę cio się w d...
    pocałowac, chamie. Ale teraz spieprzaj w podskokach.

  • 28. Data: 2013-04-06 23:48:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 21:00, Ikselka pisze:

    > Przechodzę na twój język od tej pory: pier...ony chamie, nie przyznam się,
    > ponieważ moje zdziwienie twoją durną odpowiedzią, iż trzystuwatowy pobór
    > mocy generowany jest przez grzałkę w lodówce, było słuszne.

    Na początku w ogóle kwestionowałaś istnienie grzałki, kretynko.

    Ba! Twierdziłaś, że normalna temperatura w lodówce to temperatura
    niższa, niż temperatura krzepnięcia wody. A prawidłowa jest wyższa od zera.

    A woda zamarza nie na produktach tylko na parowniku.

    Poniżej zera masz w zamrażarce.

    > Od początku miałam watpliwości co do tego faktu i dlatego wyszła kwestia
    > istnienia/nieistnienia grzałki - na czym nie musze się znać.

    Jak się nie znasz, to zamknij swoją durną gębę.

    > Najmocniejsza grzałka do lodówki ma najwyżej 150 Watów. Gdzie pozostałe
    > 140, popieprzeńcu? Imputujesz, ze grzałka w lodówce ma tyle mocy, co 3

    Pomijając taki detal skąd wzięłaś te 150W, głupia kurwo, to uwzględnij
    inne komponenty mogące jednocześnie działać.

    > stuwatowe żarówki? G...no prawda, a jesli tak, to idiota kupuje taką
    > lodówkę, chamie.

    Zapoznaj się z dokumentacją techniczną, szmato, a na razie spierdalaj.

    *plonk*

  • 29. Data: 2013-04-06 23:49:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 23:36, Ikselka pisze:

    > Bosch:
    >
    > "Jak działa system NoFrost?

    [ciach]

    Są różne rozwiązania tego samego problemu, głupia kurwo.

  • 30. Data: 2013-04-07 00:00:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 23:49:43 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Są różne rozwiązania tego samego problemu, głupia kurwo.

    No więc wyskrobku nie dziw się, że o grzałkach nie słyszno!