  • 31. Data: 2013-04-07 00:12:23
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 23:48:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na początku w ogóle kwestionowałaś istnienie grzałki, kretynko.
    >
    > Ba! Twierdziłaś, że normalna temperatura w lodówce to temperatura
    > niższa, niż temperatura krzepnięcia wody. A prawidłowa jest wyższa od zera.
    >
    > A woda zamarza nie na produktach tylko na parowniku.
    >
    > Poniżej zera masz w zamrażarce.

    > Jak się nie znasz, to zamknij swoją durną gębę.

    > Pomijając taki detal skąd wzięłaś te 150W,

    MILIWATÓW. mW. Kapujesz już?

    > głupia kurwo, to uwzględnij
    > inne komponenty mogące jednocześnie działać.

    Aha, już kręcisz, już się wycofujesz? chamie?

    > Zapoznaj się z dokumentacją techniczną, szmato, a na razie spierdalaj.
    >
    > *plonk*

    I jeszcze, porąbańcu: wątkodawca mówi o 290 Watach, a grzałki romrażające w
    lodowkach absolutnie nie mają takiej mocy, raczej mają moc w miliwatach
    (mW), więc te 290 Wat (nie mW!) interpretowane przez ciebie jako efekt
    działania grzałki w lodówce to jakaś twoja chora durna paranoja, pusty
    chamie, g...no wiwsz, i jest tak jak mówiłam. Goń się więc prosto przed
    siebie w najbliższą ścianę, tylko nabierz prędkości.

  • 32. Data: 2013-04-07 00:14:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.04.2013 00:00, Ikselka pisze:

    > No więc wyskrobku nie dziw się, że o grzałkach nie słyszno!

    TY nie słyszałaś, odmóżdżony blond materacyku.

  • 33. Data: 2013-04-07 00:16:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 00:14:27 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > TY nie słyszałaś, odmóżdżony blond materacyku.

    A ty o INNYCH rozwązaniach, pusty tłoku.

  • 34. Data: 2013-04-07 00:18:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > TY nie słyszałaś, odmóżdżony blond materacyku.

    I prosze, znafffco, wyjaśnij w końcu człowiekowi ten pobór mocy 290 wat! -
    no, czekam. Tylko o grzałce nie majacz już.

  • 35. Data: 2013-04-07 10:45:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 23:48:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na początku w ogóle kwestionowałaś istnienie grzałki, kretynko.

    Bo nie spotkałam się z grzałką w lodówce, chamie. Ale to nie powód, żeby
    mnie wyzywać od najgorszych. Cóż, widocznie jednak sa takie chamy na
    świecie jak ty, i to wcale nie rzadko. NO lęgną się. I obrażają wszystkich
    wokół, jak przypuszczam twoja żona to ma przekopane jak zupę przesoli - ty
    jesteś własnie z tych, jak nic.
    Takiej bzdury jak ty jednak nie zasunęłam - zeby grzałka w lodówce miała
    moc 290W! Ty nie masz pojęcia o wyobrażeniu, jaka to duża moc - to jak 3
    porządne 100-watowe żarówki! Mój czajnik ma 900W, debilu, mikser 300, a ty
    widzisz w lodówce (TYLKO do romrażania potrzebne jest MINIMUM energii
    przecież) grzałkę 300-watową. No turlać się można ze śmiechu nad takim
    imbecylnym niedokształtem. Przecież ty chamie pojęcia nie masz o rzędach
    wielkości mocy!

  • 36. Data: 2013-04-07 10:51:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 10:45:33 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > przecież) grzałkę 300-watową. No turlać się można ze śmiechu nad takim
    > imbecylnym niedokształtem. Przecież ty chamie pojęcia nie masz o rzędach

    ...oraz o przemianach cieplnych, jakie tam są subtelne granice i jak
    niewiele energii potrzeba do takiego odszraniania lodówki.

  • 37. Data: 2013-04-07 12:52:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.04.2013 22:26, Rentier pisze:

    > Electrolux:
    > Za pomocą cyrkulacji powietrza wilgoć gromadząca się we wnętrzu
    > chłodziarki odprowadzana zostaje do specjalnego pojemnika, z którego
    > jest ona odparowywana. Dzięki takiemu rozwiązaniu produkty przechowywane
    > w lodówkach nie pokrywają się szronem bądź lodem.
    > Koniec cytatu...

    I teraz dokładniej: moja lodówka (Amica) nie ma żadnego wentylatora.
    Chłodzi tylna ścianka komory chłodniczej i na niej osadza się szron.

    Okresowo szron zamienia się w kropelki wody, które ściekają do korytka
    na samym dole i wylatują na zewnątrz.

    Teraz odrobina fizyki: ciepło topnienia lodu to ponad 333 kJ/kg,
    powierzchnia tylnej ścianki to jakieś pół m2, szron... niech będzie
    milimetr z haczykiem.

    To da nieco ponad pół litra szronu, czyli niech będzie 0,5kg lodu.

    Czyli, zaokrąglając w dół, na rozpuszczenie tego potrzeba około 150kJ
    czyli 0,04kWh. Rozpuszczanie powinno być szybkie, 10 minut to wg mnie aż
    za długo - a nawet przy 10 minutach potrzeba grzałki około 240W.

    A to wcielenie Kelly Bundy pieprzyło coś o miliwatach...

  • 38. Data: 2013-04-07 14:16:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 12:52:13 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > za długo - a nawet przy 10 minutach potrzeba grzałki około 240W.
    >
    > A to wcielenie Kelly Bundy pieprzyło coś o miliwatach...

    Masz, głupolu:
    http://north.pl/karta/grzalka-rozmrazajaca-do-lodowk
    i-samsung-da4700139b,735-DH-0061.html
    "Nazwa artykułu: Grzałka rozmrażająca do lodówki Samsung DA4700139B
    Nazwa wolnorynkowa:
    Marka: SAMSUNG
    Nr oryginalny: DA4700139B
    Napięcie: 240 V
    Moc: 280 mW
    Rodzaj: rozmrażająca "

    http://north.pl/karta/grzalka-rozmrazajaca-do-lodowk
    i-samsung-da4700139e,736-GT-1734.html
    "Nazwa artykułu: Grzałka rozmrażająca do lodówki Samsung DA4700139E
    Nazwa wolnorynkowa:
    Marka: SAMSUNG
    Nr oryginalny: DA4700139E
    Napięcie: 240 V
    ilość: 1 szt.
    zastosowanie: lodówki
    Moc: 280 mW
    Rodzaj: rozmrażająca "

    Spróbuj twierdzić teraz, jeleniu, że to akurat Samsung ma grzałki
    miliwatowej mocy, a reszta producentów mają 300-watowe.

    I przyjmij do wiadomosci nieuku, że twoje pseudoobliczenia kupy się nie
    trzymają - uwzględniasz bowiem topienie już istniejacego pół kg LODU, a
    grzałka taka de facto NICZEGO nie rozmraża, tylko ZAPOBIEGA oszronieniu
    podgrzewając ścianki lodówki, aby się szron NIE UTWORZYŁ. Do tego nie
    trzeba dużo energii, wypierdku, nieuku, oporniku na wiedzę.

  • 39. Data: 2013-04-07 16:20:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2013 14:16, Ikselka pisze:

> [...]
    i-samsung-da4700139b,735-DH-0061.html
    > "Nazwa artykułu: Grzałka rozmrażająca do lodówki Samsung DA4700139B

    O, dobrze że tutaj jeszcze filtrów nie uaktualniłem, bo jeszcze ktoś by
    się dał tej pustej blond-główce nabrać.

    Otóż tę stronę wypełniała jakaś inna głupia jak ty pipa i popełniła błąd.

    Na wszystkich innych stronach, kwintesencjo odmóżdżenia, ta sama grzałka
    ma prawidłowo podaną moc 280W - czyli biorąc pod uwagę systemy sterujące
    akurat się zgadza z tymi zarejestrowanymi 290W.

    Popatrz tu:
    http://www.recambios.nom.es/producto/da4700139b-heat
    er-defrost-w-pjt-280w-240v
    http://www.betrolkft.hu/kesztermekek/haztartasi-gep-
    alkatresz/kesztermekek/hutogep-alkatresz/kesztermeke
    k/egyeb/kesztermekek/samsung/da4700139b-samsung-rl33
    -hutogep-alkatresz-futobetet-elparon-levo-280w.html
    http://www.piese-accesorii.ro/produs/da4700139b-heat
    er-defrost-w-pjt-280w-240v

    Zresztą popatrz sobie na parametry innych grzałek z tej twojej strony:
    http://m.north.pl/grzalki-rozmrazajace/48120.html

    Wszędzie jest to okolica 100-300W. Ten Samsung taki cudowny, że
    potrzebuje TYSIĄC RAZY mniej energii, hmm?

    Ale żeby to zauważyć, trzeba mieć w głowie rozum, a nie blond-budyń, jak ty.

    No, a teraz grzecznie odszczekuj, blond suko, odszczekuj!

> [...]
    > grzałka taka de facto NICZEGO nie rozmraża, tylko ZAPOBIEGA oszronieniu
    > podgrzewając ścianki lodówki, aby się szron NIE UTWORZYŁ.

    Nie. Ten system ma roztapiać już istniejący szron.

  • 40. Data: 2013-04-07 16:26:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 16:20:14 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > No, a teraz grzecznie odszczekuj, blond suko, odszczekuj!

    > Nie. Ten system ma roztapiać już istniejący szron.

    Ten, którego w twej lodówce nie ma ani grama od dwóch lat, głupolu? Te pół
    kilo znaczy? Chamie?