  • 41. Data: 2013-04-07 16:41:24
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2013 16:26, Ikselka pisze:

    > Ten, którego w twej lodówce nie ma ani grama od dwóch lat, głupolu? Te pół
    > kilo znaczy? Chamie?

    Nie pisałem, zakłamana szmato, że nie ma szronu. Pisałem tylko, że u
    mnie grzałka (ta, która wg ciebie nie istnieje lub ma ewentualnie moc
    pojedynczej LED) to rozpuszcza i w rezultacie nie muszę rozmrażać i
    jedyny lód TRWALE się w niej znajdujący to kostki w zamrażarce.

    Kłamać też nie umiesz, tępa dziumdzio.

    A teraz odszczekuj swoją teorię, że nie ma w lodówkach grzałek
    odszraniających o mocy kilkuset wat.

  • 42. Data: 2013-04-07 16:43:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 16:41:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A teraz odszczekuj swoją teorię, że nie ma w lodówkach grzałek
    > odszraniających o mocy kilkuset wat.

    Są, tak, są. I tylko taki debil jak ty kupuje taką lodówkę. Chamie.

  • 43. Data: 2013-04-07 19:06:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2013 16:43, Ikselka pisze:

    > Są, tak, są. I tylko taki debil jak ty kupuje taką lodówkę. Chamie.

    Ech, byłaś głupią szmatą, jesteś i pozostaniesz... Definitywny *plonk*

  • 44. Data: 2013-04-07 19:14:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 19:06:49 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ech, byłaś głupią szmatą, jesteś i pozostaniesz... Definitywny *plonk*

    Latamito, cwelu.
    --
    XL nie ma to jak poznawać język rozmówcy, człek się ubogaca

  • 45. Data: 2013-04-07 20:03:04
    Od: "Jan Buda" <j...@w...pl>

    In news:1uavocjcvcmew.t9rl7wbmttvy.dlg@40tude.net,
    *Ikselka* <i...@g...pl> typed:

    > Są, tak, są. I tylko taki debil jak ty kupuje taką lodówkę. Chamie.

    Andrzej Lawa jest prawdomówny i ma racje.
    Przykro mi Ikselko :-(

  • 46. Data: 2013-04-07 20:05:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 20:03:04 +0200, Jan Buda napisał(a):

    > In news:1uavocjcvcmew.t9rl7wbmttvy.dlg@40tude.net,
    > *Ikselka* <i...@g...pl> typed:

    > Andrzej Lawa jest prawdomówny i ma racje.

    Nie ma dla mnie znaczenia Twój p/ogląd.

    > Przykro mi Ikselko :-(

    Kłamiesz.

  • 47. Data: 2013-04-07 20:15:25
    Od: "Jan Buda" <j...@w...pl>

    *Ikselka* <i...@g...pl> typed:

    > Kłamiesz.

    Tak, tak, kłamiesz, że jesteś kobitką, a Tyś z wąsem ;-)

  • 48. Data: 2013-04-07 20:22:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 20:15:25 +0200, Jan Buda napisał(a):

    > *Ikselka* <i...@g...pl> typed:

    > Tak, tak, kłamiesz, że jesteś kobitką, a Tyś z wąsem ;-)

    Bo sobie z chamiszczem Lawą daję radę? - zapewniam, nawet jednego wąsika
    nie mam, jestem gołowąsą słabą płcią, umiem się po prostu dostosować w
    dyskusji do języka i poziomu tubylczego.

  • 49. Data: 2013-04-07 21:39:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 00:12:23 +0200, Ikselka napisał(a):

    > I jeszcze, porąbańcu: wątkodawca mówi o 290 Watach, a grzałki romrażające w
    > lodowkach absolutnie nie mają takiej mocy, raczej mają moc w miliwatach
    > (mW), więc te 290 Wat (nie mW!)

    Nie brnij te wywody ignoranta, bo tylko inni mają ubaw. "Grzałką" 290mW to
    może byś ogrzała naparstek wody.

    Przymij do wiadomości, że grzałki w lodówkach mają 300-600W.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 50. Data: 2013-04-07 21:44:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2013 21:39, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie brnij te wywody ignoranta, bo tylko inni mają ubaw. "Grzałką" 290mW to
    > może byś ogrzała naparstek wody.
    >
    > Przymij do wiadomości, że grzałki w lodówkach mają 300-600W.

    Nie przetłumaczysz...

    http://www.youtube.com/watch?v=fqs9DYisSsg

    To po prawej to Ikselka ;->