  • 1. Data: 2012-06-19 21:51:06
    Temat: Co robic dalej?
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    Witam,
    Obecnie jest: dach, tynki, hydraulika, elektryka. Nie ma okien,
    ocieplenia, posadzek itd...
    W sierpniu bede mial jakis tydzien wolnego, wobec czego mam pytanie: co
    moge zrobic samemu przez ten czas? Myslalem, aby zrobic izolacje przeciw
    wilgociawa + styropian. Mozna to bez okien zostawic na zime?
    Czy mozna zostawic dom w stanie surowym otwartym na druga zime?
    Czy warto wstawiac przed zima okna i drzwi + ocieplenie? (Mamy gdzie
    mieszkac, wiec nigdzie nam sie nie spieszy. Dom na odludziu, do sasiadow
    100 m)

    Dzieki,

  • 2. Data: 2012-06-20 11:06:35
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 19.06.2012 21:51, Lucky wrote:
    > Witam,
    > Obecnie jest: dach, tynki, hydraulika, elektryka. Nie ma okien,
    > ocieplenia, posadzek itd...
    Odwazny jestes, ze bez okien i drzwi instalacje zostawiasz.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-06-20 11:42:21
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 20/06/2012 10:06, Marek wrote:
    > Odwazny jestes, ze bez okien i drzwi instalacje zostawiasz.

    Kable zatynkowane, rury plastikowe i tylko do wody. Do CO jeszcze nic
    nie ma.

  • 4. Data: 2012-06-20 12:24:14
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Lucky napisał:
> [...]
    > Czy warto wstawiac przed zima okna i drzwi + ocieplenie? (Mamy gdzie
    > mieszkac, wiec nigdzie nam sie nie spieszy. Dom na odludziu, do sasiadow

    Odpocznij :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 5. Data: 2012-06-20 12:38:15
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 20/06/2012 11:24, rrr wrote:
    > Odpocznij :)

    Haha :) To bedzie moja podroz poslubna (tzn na budowe i spowrotem).

  • 6. Data: 2012-06-20 13:53:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Haha :) To bedzie moja podroz poslubna (tzn na budowe i spowrotem).

    nie zazdroszcze ...

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2012-06-20 14:49:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 13:53:21 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > nie zazdroszcze .

    A ja tak.
    Już nie moge się doczekać kiedy rozpoczne budowe kolejnego domu;)

  • 8. Data: 2012-06-20 15:05:56
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > A ja tak.
    > Już nie moge się doczekać kiedy rozpoczne budowe kolejnego domu;)

    Ja bym wybral podroz poslubna :=)
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 9. Data: 2012-06-20 22:07:26
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-06-20 11:42, Lucky pisze:

    > Kable zatynkowane, rury plastikowe i tylko do wody. Do CO jeszcze nic
    > nie ma.

    Tak czy siak strach zostawić taki stan bez zamknięcia.
    Kable da się z tynku wyrwać :-(

    Poza tym pomijając złodziei to zawsze może znaleźć się jakiś skur...,
    który po prostu coś zniszczy.

    --
    M.

  • 10. Data: 2012-06-20 22:35:20
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 20/06/2012 21:07, SkiMir wrote:

    > Tak czy siak strach zostawić taki stan bez zamknięcia.
    > Kable da się z tynku wyrwać :-(
    Ale to da sie zrobic nawet jak sa okna.

    > Poza tym pomijając złodziei to zawsze może znaleźć się jakiś skur...,
    > który po prostu coś zniszczy.

    I dlatego najbardziej martwia mnie rury na podlodze. Chcialbym zrobic
    posadzki (do styro bo wylewek nie zdaze) aby chociaz to przykryc, tylko
    nie wiem czy to dobry pomysl na zime zostawiac.