  • 1. Data: 2010-11-26 12:24:58
    Temat: Co sadzicie o takim sprzecie...
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    http://allegro.pl/toshiba-40vl743-led-100hz-dvb-usb-
    4xhdmi-tun-sat-i1324826186.html

    Ten jest lekko uzywany, ale powiedzmy ze kupie nowy (3200)

    zalety:
    Sprzet jest dobrej marki
    Zalezy mi na bajerach typu YouTube, filmy z komputera itd.
    Poza tym to jest sprzet na rynki zachodnie (nie polskie) wiec sadze ze
    jakosc jest jednak inna

    Co sadzicie o takim sprzecie?

  • 2. Data: 2010-11-26 13:45:12
    Temat: Re: Co sadzicie o takim sprzecie...
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-26 13:24, Jacek pisze:
> [...]
    4xhdmi-tun-sat-i1324826186.html

    > Ten jest lekko uzywany, ale powiedzmy ze kupie nowy (3200)

    być może jest to zaleta

    > Zalezy mi na bajerach typu YouTube, filmy z komputera itd.

    co odtwarza ? mkv 1080 p ? odtwarzanie z komputera ? wolę z pendrive

    > Poza tym to jest sprzet na rynki zachodnie (nie polskie) wiec sadze ze
    > jakosc jest jednak inna

    przypuszczenie, z jakiego powodu wszystko co jest na rynki zachodnie
    miałby być lepsze ? tam też sa produkty dobre i drogie oraz słabe i tanie

    > Co sadzicie o takim sprzecie?

    fajnie wygląda

  • 3. Data: 2010-11-26 14:41:01
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jacek <m...@s...pl> napisał(a):

    >Zalezy mi na bajerach typu YouTube, filmy z komputera itd.

    To bedziesz pewnie chcial odtwarzac filmy z pendrive'a czy hdd na usb..
    to dam Ci dobra rade. Sciagnij isrukcje do tego TV i zobacz, jaie formaty
    odtwarza, zebys potem nie plul sobie w twarz. ja tak sprawdzile mSamsunga, ktorego
    wybralem i jak zobaczylem formaty, ktore odtwarza, od razu wiedzialem ,ze jest moj )