  • 11. Data: 2022-03-19 02:47:50
    Temat: Re: Co sensownego dać pod blachę na rąbek na dachu?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-03-2022 o 18:34, Janusz pisze:

    > Tego nie wiem, dużo zależy od montażu i środowiska.

    A słyszałeś żeby gdzieś spadła?

    > Możesz dać blachę dachówkową, tam chyba łaty wystarczą,

    Przecież blacha na rąbek właśnie taka jest.
    Ale pytam co można dać żeby łatwo zlikwidować jej minusy.

  • 12. Data: 2022-03-19 11:45:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-19 o 02:47, Cavallino pisze:

    > A słyszałeś żeby gdzieś spadła?
    Nie zajmuję się tym więc i to mnie nie interesuje, ale jak każda blacha
    koroduje, tempo zależy od wielu czynników.

    > Przecież blacha na rąbek właśnie taka jest.
    Rąbek a dachówkowa to są zupełnie inne blachy, dachówkowa jest tłoczona
    co daje dodatkową sztywność, rąbek służy tylko i wyłącznie do łączenia.

    > Ale pytam co można dać żeby łatwo zlikwidować jej minusy.
    Łatwo to tylko w Erze, rzeczywistość jest taka że "żeby łatwo
    zlikwidować jej minusy"
    to najlepiej jej nie dawać.

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2022-03-20 07:19:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2022 o 11:45, Janusz pisze:

> [...]
    > Rąbek a dachówkowa to są zupełnie inne blachy, dachówkowa jest tłoczona
    > co daje dodatkową sztywność, rąbek służy tylko i wyłącznie do łączenia.

    Co Ty bredzisz nie na temat?

    > Łatwo to tylko w Erze, rzeczywistość jest taka że "żeby łatwo
    > zlikwidować jej minusy"
    > to najlepiej jej nie dawać.

    Możesz odpowiadać w temacie wątku?
    Albo wcale?

  • 14. Data: 2022-03-20 08:44:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-20 o 07:19, Cavallino pisze:

    > Co Ty bredzisz nie na temat?
    Jasne, możesz spadać na drzewo.

    > Możesz odpowiadać w temacie wątku?
    > Albo wcale?
    Ta jasne, pogadaj sobie z trolami, na mnie już nie licz.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2022-03-20 08:55:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-03-2022 o 08:44, Janusz pisze:

    > Jasne, możesz spadać na drzewo.

    > Ta jasne, pogadaj sobie z trolami, na mnie już nie licz.

    Trzymam za słowo.
    Nie trawię typów odpowiadających na pytanie, w temacie o którym nie mają
    zielonego pojęcia.