  • 11. Data: 2013-01-16 10:52:47
    Temat: Re: Co si? sta?o z ptakami?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 10:04, Dziadek pisze:
    > U mnie jest sporo sikorek cho? mniej ni? uprzednio. Widocznie mniej sta?o
    > si? po Sylwestrze i innych "?wiate?kach do nieba".
    Jest! Pojawiła się pierwsza sikorka i dziobie nowy smalec - tak więc
    dementuję pogłoski o tym, że wywiesiłem niesmaczny ;-)
    W niedzielę była u nas spora kanonada podczas pokazu ogni sztucznych.
    Może się ptaszki wystraszyły?
    Jacek

  • 12. Data: 2013-01-16 11:00:09
    Temat: Re: Co się stało z ptakami?
    Od: Witek <j...@...lodz.pl>

    W dniu 2013-01-15 20:18, SJS pisze:
    > Są i to kilka gatunków

    > dzięciołek
    Dzięciołek, też dość nieliczny ;-) Może chodzi Ci o dzięcioła dużego???
    Dzięciołek jest nieco większy od wróbla :-)
    http://jerzygrzesiak.pl/lista276.html

    Dzięcioł duży http://jerzygrzesiak.pl/lista60.html
    :-)

    > sikorki
    > i takie zielono rozbójniki co ich nazwy nijak nie moge zapamiętać
    > dziś chyba nawet wróble były ale nie jestem pewien

    Witek

  • 13. Data: 2013-01-17 09:19:09
    Od: Witek <j...@...lodz.pl>

    W dniu 2013-01-16 10:52, Jacek pisze:
> [...]
    > dementuję pogłoski o tym, że wywiesiłem niesmaczny ;-)
    > W niedzielę była u nas spora kanonada podczas pokazu ogni sztucznych.

    Sikory mają to do siebie, że zimą generalnie przemieszczają się
    niewielkimi grupami, zmieniając lokalizacje. Ale pokaz sztucznych ogni
    mógł niewątpliwie się do tego dołożyć.
    Natomiast dobry smalec zdecydowanie odwraca tą sytuację :-)
    Pozdrowienia Witek

  • 14. Data: 2013-01-31 13:10:15
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:50f7b402$0$1226$65785112@news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Witek z adresu <j...@...lodz.pl> napisał(a):

> [...]
    > mógł niewątpliwie się do tego dołożyć.
    > Natomiast dobry smalec zdecydowanie odwraca tą sytuację :-)

    Smalec domowej roboty nie ruszyły, słoninkę sklepową nie ruszyły. Siemkami
    się zażerają no to zostanę przy siemkach czyli słoneczniku :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 15. Data: 2013-01-31 13:49:56
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    > Smalec domowej roboty nie ruszy?y, s?onink? sklepow? nie ruszy?y. Siemkami
    >
    > si? za?eraj? no to zostan? przy siemkach czyli s?oneczniku :)

    Moje siokorki też jakoś na wegetarianki się przerobiły. Słonecznik łuskają i
    pałaszują na akord, ale "tustego" nie ruszają mimo, że nie solone. Może czują już
    wiosnę?
    Pozdrawiam ciepło
    skryba

  • 16. Data: 2013-01-31 16:24:31
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 13:49, skrybaogrodowy pisze:

> [...]
    pałaszują na akord, ale "tustego" nie ruszają mimo, że nie solone. Może czują już

    A u mnie dziobią "tłuste" na potęgę. Nawet teraz, chociaż się ściemnia
    siedzą jeszcze dwie. Wymieszałem im z łuskanym słonecznikiem - niech mają.
    Jacek

  • 17. Data: 2013-01-31 18:36:39
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    > Moje siokorki też jakoś na wegetarianki się przerobiły. Słonecznik łuskają i
    pałaszują na akord, ale "tustego" nie ruszają mimo, że nie solone. Może czują już
    wiosnę?

    Cóż, u mnie za oknem wiosna Panie... wszystko białe spłynęło :(

  • 18. Data: 2013-01-31 18:40:13
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-31 13:49, skrybaogrodowy pisze:

    (...)

> [...]
    pałaszują na akord, ale "tustego" nie ruszają mimo, że nie solone. Może czują już

    Czują chemię, którą my ludzie nie rozpoznajemy :-(

    Pozdrawiam Krycha.