  • 11. Data: 2010-12-29 22:25:04
    Temat: Re: Co to?
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-29 18:41, Ikselka pisze:

    > I nikt tam nie ma chamskich kolegów? - o, to idę tam :-)
    :)
    A Ty w sieci Ikselko kumpli szukasz?
    Na forach moderowanych jest za ckliwie i spokojnie
    czyli jak dla mnie nudno
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 12. Data: 2010-12-29 22:41:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 23:25:04 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > A Ty w sieci Ikselko kumpli szukasz?

    Własnie nie - szukam ludzi, którzy NIE mają chamskich kumpli mogących się
    na mnie rzucić tylko z tego powodu, że nie nauczono ich rozumienia tekstu
    pisanego.

  • 13. Data: 2010-12-29 23:51:18
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-29 23:41, Ikselka pisze:

    > Własnie nie - szukam ludzi, którzy NIE mają chamskich kumpli mogących się
    > na mnie rzucić tylko z tego powodu, że nie nauczono ich rozumienia tekstu
    > pisanego.
    :)
    Jesteś Ikselko bardzo naiwna , wręcz imfaltywna.
    Internet to internet a jeśli chodzi o ludzi tu spotykanych
    to trafnie ujął to St.Lem
    tylu idiotów. "

  • 14. Data: 2010-12-30 04:44:53
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > :)
    > Internet to internet a jeśli chodzi o ludzi tu spotykanych
    > to trafnie ujął to St.Lem
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów. "

    Jeśli wyjdziesz z założenia, że każdy przynajmniej raz w życiu zachował się
    idiotycznie, to w sieci wszyscy "klikacze" są "sami swoi".

    Pozdrawiam przewrotnie
    skryba

  • 15. Data: 2010-12-30 07:14:23
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" nowy lingwista Karpat:

    > Jesteś Ikselko bardzo naiwna , wręcz imfaltywna.

    Dałbyś przynajmniej :-) to nie biegałbym po słownikach w poszukiwaniu słowa
    którego nie znam.

    Zdroofka Johnny

    P.S. Co to sie dzieje na tych grupach panie to już prawdziwe apogeneum ;-)

  • 16. Data: 2010-12-30 13:08:34
    Od: "moon" <m...@y...com>

    ?Tadeusz Smal wrote:
    > :)
    > Jesteś Ikselko bardzo naiwna , wręcz imfaltywna.

    imformatycznie lewatywna???

    moon

  • 17. Data: 2010-12-30 18:57:56
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > imformatycznie lewatywna???

    Hejka. Raczej lewantylna. O kurcze, nie potrafię już prawidłowo wymówić
    ten wyraz. A to nasz docent ligwistyki prowincjonalnej zdążył przed końcem
    roku namieszać. ;-)
    Pozdrawiam słowotwórczo Ja...cki

  • 18. Data: 2010-12-30 21:04:13
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-30 19:57, Dirko pisze:
    > U?ytkownik "moon"<m...@y...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Hejka. Raczej lewantylna. O kurcze, nie potrafie ju? prawid?owo wymówiae
    > ten wyraz. A to nasz docent ligwistyki prowincjonalnej zd??y? przed koncem
    > roku namieszaae. ;-)
    > Pozdrawiam s?owotwórczo Ja...cki

    :)
    Co prawda nie wiem o co Tobie chodzi
    ale wydaje mi się, że do mnie pijesz
    Niech będzie to więc noworoczny toast
    za pomyślność wszelaką w Nowym Roku w domu, zagrodzie.
    Pomyślność Twoją , moją i innych bywalców tej grupy
    Na zdrowie

  • 19. Data: 2010-12-30 21:13:00
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-30 08:14, Johnny pisze:

    > P.S. Co to sie dzieje na tych grupach panie to już prawdziwe apogeneum ;-)
    :)
    Niestety czasy świetności grup tego typu już przeminęły
    :(

  • 20. Data: 2010-12-30 21:19:15
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ten wyraz. A to nasz docent ligwistyki prowincjonalnej zdążył przed końcem

    Lewiantywna...