  • 1. Data: 2012-06-01 10:39:15
    Temat: Co to?
    Od: "Marcin J." <x...@w...pl>

    https://picasaweb.google.com/xc0rider/Krzak#

    Rośnie od dwóch lat w korytku na balkonie, w tym roku zrobiło się duże, za
    duże. Skoro jednak tak ładnie rośnie i zimy się nie boi, to może gdzieś
    przesadzić... tylko wolałbym najpierw wiedzieć czego mogę się spodziewać.

    Pozdrowionka
    marcin

  • 2. Data: 2012-06-02 23:14:23
    Temat: Re: Co to?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2012 10:39:15 +0200, Marcin J. napisał(a):

> [...]
    > duże. Skoro jednak tak ładnie rośnie i zimy się nie boi, to może gdzieś
    > przesadzić... tylko wolałbym najpierw wiedzieć czego mogę się spodziewać.

    Chwaścior.

  • 3. Data: 2012-06-08 19:13:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin J. napisał:

    > https://picasaweb.google.com/xc0rider/Krzak#

    Wygląda jak samosiejka jesionoklonu.

> [...]
    > duże. Skoro jednak tak ładnie rośnie i zimy się nie boi, to może gdzieś
    > przesadzić... tylko wolałbym najpierw wiedzieć czego mogę się spodziewać.

    Ja bym się po nim niczego dobrego nie spodziewał.
    Wyjątkowo niesubordynowane drzewo.

    Jarek

    --
    Odjadę z tego peronu
    za parę krótkich lat

  • 4. Data: 2012-06-08 22:02:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 17:13:23 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Wygląda jak samosiejka jesionoklonu.

    > Ja bym się po nim niczego dobrego nie spodziewał.
    > Wyjątkowo niesubordynowane drzewo.
    >
    > Jarek

    To na sto procent nie jest drzewo, to wysoka roślina zielna lub w porywach
    półzdrewniała, pospolity chwast, tyle że nazwy nie pamiętam. Rośnie wysoko,
    wygląda podobnie do drzewa.
    --
    XL

  • 5. Data: 2012-06-09 10:58:41
    Od: "Marcin J." <x...@w...pl>

    l...

    Pan Marcin J. napisał:

    >Wygląda jak samosiejka jesionoklonu.

    Dzięki, wygląda podobnie

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Klon_jesionolistny

    Dopiero teraz zauważyłem, że rośnie tego całkiem sporo w okolicznych lasach
    i na łąkach.

    --
    Pozdrowionka
    marcin