  • 1. Data: 2012-10-09 18:44:15
    Temat: Co to za zawór RTL
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mam taki:

    http://images35.fotosik.pl/1652/edab1212083a06af.jpg

    (nie mam lepszego zdjęcia na dzisiaj ale pracuje nad tym).

    Nie mogę go namierzyć w internecie. Cechy charakterystyczne:

    a) pomarańczowy plastikowy pierścień który cholernie cieżko przekręcić
    palcami.

    b) pierścień ma wystający znacznik (mały "dziubek")

    c) wystający znacznik teoretycznie przemieszcza się po nakrętce
    mosiężnej z cyferkami

    d) cyferki te nie mają żadnego sensu (mam dwa i skrajne położenia mają
    gdzie indziej).

    e) góra wkręcona w magistralę, dół wychodzi od razu na rurę do
    ogrzewania podłogowego.

    f) z jednej strony odlane "12 F" z drugiej serce w kwadracie i jakiś
    niezidentyfikowany znaczek przypominający nieco "pi".

    Chciałbym dokupić taki sam, ale niestety nigdzie na zdjęciach w sklepach
    nie widzę podobnych. Może komuś się rzuci w oczy i będzie pamiętał
    producenta.

  • 2. Data: 2012-10-09 20:54:41
    Temat: Re: Co to za zawór RTL
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Chciałbym dokupić taki sam, ale niestety nigdzie na zdjęciach w
    > sklepach nie widzę podobnych. Może komuś się rzuci w oczy i będzie

    zawór firmy Danfoss

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-10-09 21:11:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-10-09 20:54, Jeffrey wrote:
    > zawór firmy Danfoss

    Miałem w ręku 2 sztuki *jakiś* podobnych Danfossów i oba mialy metalowy
    element to ustawiania temperatury. Mój ma plastikowy. Albo mój to
    starszy/nowszy model, albo jakieś coś podrabiane.

  • 4. Data: 2012-10-09 21:47:17
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 9 Paź, 21:11, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Miałem w ręku 2 sztuki *jakiś* podobnych Danfossów i oba mialy metalowy
    > element to ustawiania temperatury. Mój ma plastikowy. Albo mój to
    > starszy/nowszy model, albo jakieś coś podrabiane.

    Serce w kwadracie to mi się jakoś tak z Herzem kojarzy ;)

    mucher

  • 5. Data: 2012-10-09 21:54:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-10-09 21:47, mucher wrote:
    > Serce w kwadracie to mi się jakoś tak z Herzem kojarzy ;)

    Tak też myślę, ale jak na złość nie ma nikogo w okolicy z takim zaworem
    a zdjęcia na necie - suprise - są zawsze z jakimś kapturkiem :/

  • 6. Data: 2012-10-09 22:53:31
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 9 Paź, 21:54, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak też myślę, ale jak na złość nie ma nikogo w okolicy z takim zaworem
    > a zdjęcia na necie - suprise - są zawsze z jakimś kapturkiem :/

    HERZ

    P.

  • 7. Data: 2012-10-10 18:27:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Sebastian Biały* napisał(-a):

    > Miałem w ręku 2 sztuki *jakiś* podobnych Danfossów i oba mialy
    > metalowy element to ustawiania temperatury. Mój ma plastikowy. Albo
    > mój to starszy/nowszy model, albo jakieś coś podrabiane.

    Być może jest to pokrętło do nastawy wstępnej. Takie coś, co ma
    zastępować kryzę w układzie. Jak się przykręci głowicę termostatyczną to
    już nie widoczne. Sprawdź też czy ten pierścien nie obraca się lżej
    jeśli go odciągnąć od samego zaworu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675