  • 11. Data: 2010-09-15 18:13:17
    Temat: Re: Co warto wiedzieć o drewnie?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    news:u0ivpukyq2sc.3mv6fazh1azz$.dlg@40tude.net...

    > Nie pouczam, tylko odpowiadam, bo mam prawo odpowiadac na bzdety.

    Kobieto, puchu bzdetny
    Jak zwykle bardzo ulotny
    Jak wodór wybuchowy
    Choć bez nie ma głowy...

  • 12. Data: 2010-09-15 18:52:07
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 17:42, Przesmiewca pisze:
    > Jakos mnie nie przekonuje, ze drewno "neutralizuje promieniowanie radioaktywne"
    A nie wiem czy wiesz ze luska gorczycy ma najwieksze "biopole" z
    wszystkich roslin bo "az" 10 cm!
    Na moje pytanie do takiego pana doktora w jakich jednostkach mierzy sie
    owo biopole (prawdopodobnie 1 chlorofil wypromieniowany w kat brylowy
    1sr :D) nie uzyskalem odpowiedzi...
    :D

    BTW opiłki suchego drewna bukowego sa rakotwórcze to tak a propos
    podejscia do naturalnosci...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 13. Data: 2010-09-15 19:06:34
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 15-09-2010 17:42, Przesmiewca pisze:
> [...]
    .html

    > Jakos mnie nie przekonuje, ze drewno "neutralizuje promieniowanie radioaktywne"

    Sporo ołowiu musi być w tym drewnie.

    Witek

  • 14. Data: 2010-09-16 04:50:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Nie izotopu. Wiem co piszę.

    wiesz co piszesz, ale piszesz bzdety.

  • 15. Data: 2010-09-16 05:09:15
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    sMyjor.

  • 16. Data: 2010-09-16 05:12:05
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Ja nie mam spektrografów.
    Nie interesowałem się tym.
    Dla nich (fizyków) była to rzecz fascynująca.
    On był pracownikiem naukowym w IBJ w Krakowie.
    Wyjechał do Australii.

  • 17. Data: 2010-09-16 06:26:36
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Artur Lew <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >Na moje pytanie do takiego pana doktora w jakich jednostkach mierzy sie
    >owo biopole (prawdopodobnie 1 chlorofil wypromieniowany w kat brylowy

    No coz, w sumie zdanie, ze drewno neutralizuje takie promieniowanie,
    moze i byc prawdziwe. Bo moze neautralizuje w 0.001% i tylko z jakims
    dodatkiem... a przeciez nie napisali, ze pochlania 100% promieniowania...
    wiec w sumie trudno zarzucic klamstwo, najwyzej niedopowiedzenie.
    I tak to sie manipuluje dzis w wieloma rzeczami (reklamami)

  • 18. Data: 2010-09-16 07:36:02
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Wolny rynek" <m...@g...com> napisał
    Co warto wiedzieć o drewnie?

    -----------

    Najważniejsze, co warto wiedzieć o drewnie, to to, że jest palne.

    EWa

  • 19. Data: 2010-09-16 15:52:47
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message
    >
    > Bym się nie ?miał. M?ż mojej przyszywanej ciotki, prof. fizyki j?drowej,
    > kiedy? powiedział, że niektóre ro?liny maj? zdolno?ć dokonywania przemian
    > jednych pierwiastków w drugie, będ?c fascynuj?cym "kamieniem
    > filozoficznym",

    Konkretnie jakie rośliny i jakie pierwiastki?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/ >