  • 131. Data: 2020-08-09 18:28:51
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.08.2020 13:38, Kadar Oszmanski wrote:

    > To się nie mylę. Na tym polega przemieszczanie się ludzi.
    > Jedni odchodzą inni przychodzą. Tak gdzie oferują mi
    > domy coraz mniej ludzi. A mnie właśnie to się podoba
    > więc tam jadę i znowu kilku ubędzie jeden przybędzie.
    > K.

    Ale po co tam siedzisz gdzieś na obczyźnie? Jesteś obywatelem drugiej
    kategorii. Przyjedź do PL i tutaj kup sobie dom z 2 ręki. Zależy ile
    masz lat, bo może mieszkanie wystarczy.

  • 132. Data: 2020-08-09 18:43:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-08-08 o 20:16, Kadar Oszmanski pisze:

    > Może i są ale dogadaj się.

    Z paczkomatem? Nie ma wersji angielskiej do wyboru?

    Robert

  • 133. Data: 2020-08-09 18:54:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI napisał:

    > Ale po co tam siedzisz gdzieś na obczyźnie? Jesteś obywatelem drugiej
    > kategorii. Przyjedź do PL i tutaj kup sobie dom z 2 ręki. Zależy ile
    > masz lat, bo może mieszkanie wystarczy.

    Ja jestem w PL obywatelem drugiej kategorii. Drugiego sortu konkretnie.
    Ciągle ktoś stara się, bym cały czas o tym pamiętał. Ale nie należy
    z tego wyciągać wniosków odnośnie Hiszpanii, tam jest jednak inaczej.

    --
    Jarek

  • 134. Data: 2020-08-09 18:59:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jarosław Sokołowski.
    On 09.08.2020 16:06 you wrote:

    > Gdyby mi ktoś zaproponował kilkanaście złotych za to, że z domu
    > zawiozę coś obcej osobie na taka odległość, jak mam do paczkomatu,
    > to bym mu delikatnie wytłumaczył, że to słaby pomysł. Za to, że mi
    > do domu przywiozą i nie muszę nigdzie jeździć, mogę tyle zapłacić.

    Kilkanaście złotych za jedną. Rocznie Allegro mi podsumowało Smarta na
    ponad 1 tys oszczędności.
    A wolę podjechać pod Paczkomat niż po każde większe niż bułka zakupy
    jeździć po różnych sklepach. No i po Paczkomat mam po drodze do domu.
    Kolejna sprawa to wolę jak mi się kurier po obejściu nie kręci,
    zwłaszcza jak nikogo w domu nie ma.

    I darmowe zwroty o których wspomniała Ewa.

    --
    Pete

  • 135. Data: 2020-08-09 19:21:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete napisał:

    > Kilkanaście złotych za jedną. Rocznie Allegro mi podsumowało Smarta
    > na ponad 1 tys oszczędności.

    Nie wiem czy dobrze liczę, ale to chyba oznacza dwie paczki w tygodniu.
    W swoim przypadku nie umiem sobie tego wyobraxić. Pierwsza myśl podąża
    ku takiemu pomysłowi: chrzanię jeżdzenie po sklepach, wszystko będę
    kupował online. Ale przy takiej decyzji tym bardziej chciałbym siedzieć
    w chałupie na rzyci, a nie uganiać się po paczkomatach.

    > A wolę podjechać pod Paczkomat niż po każde większe niż bułka zakupy
    > jeździć po różnych sklepach.

    No własnie tego też nie rozumiem. Ja bym chętnie pojechał do skilepu
    i kupił. Ale tego co chcę, często w sklepie nie ma. Albo jest, ale
    ja nie wiem w którym, a nie będę przecież jeździł i szukał. Zamiawiam
    i czekam dzień czy dwa. Gdybym musiał i czekać, i jeździć -- to bym
    uznał, że to niefajne jest.

    > No i po Paczkomat mam po drodze do domu.

    Od pół roku pracuję wyłącznie w domu, więc nawet nie mam "po drodze".

    > Kolejna sprawa to wolę jak mi się kurier po obejściu nie kręci,
    > zwłaszcza jak nikogo w domu nie ma.

    I kolejna sprawa, w której jestem niekompatybilny z resztą. Najchętniej
    bym nie miał żadnego ogrodzenia wokół domu. Nie żeby każdy mógł chodzić
    i mi deptać kwiatki -- w takich okolicznościach zwykle umowa społeczna
    sprawia, że tak nie jest. Ale kurier, który przybył w konkretnej sprawie?
    Nic mi to nie przeszkadza.

    > I darmowe zwroty o których wspomniała Ewa.

    Ten argument rozumiem. Z tym że mnie i tak pewnie by się nie chciało
    robić jakichś zwrotów.

    --
    Jarek

  • 136. Data: 2020-08-09 19:37:58
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > No to mamy podobne podejście. To mnie ma się podobać.
    W takim razie też jesteś takim odludkiem jak ja :-)

    > I to ja mam mieć pomysł na życie w takim miejscu.
    > Ale wiem, że nie każdy ma komfort bycia samodzielnym
    Jeśli tak masz to masz przechlapane. Z życia wzięte.

    > i zdolność samodzielnego myślenia -- więc musi kierować
    > się odruchami stadnymi, które dają jako taką pewność.
    Bo kupy nikt nie rusza a takich samotnych wilków ciągle
    ktoś próbuje podgryzać.
    K.

  • 137. Data: 2020-08-09 19:39:44
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Używaj whatsappa. Ja już inaczej nie dzwonię za granicę.
    > Ewa

    Kiedyś próbowałem zainstalować ale kazał mi podać ileś
    danych a najlepiej gdybym miał konto na jakimś portalu
    społecznościowym. Odpuściłem sobie.
    K.

  • 138. Data: 2020-08-09 19:45:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > W takim razie też jesteś takim odludkiem jak ja :-)

    Nie, nie jestem odludkiem.

    > Jeśli tak masz to masz przechlapane. Z życia wzięte.

    Na życie nie narzekam. Nie chlapie na mnie.

    > Bo kupy nikt nie rusza a takich samotnych wilków ciągle
    > ktoś próbuje podgryzać.

    Ciągle ktoś w kupę wdeptuje -- wtedy robi się zamieszanie.

    --
    Jarek

  • 139. Data: 2020-08-09 19:48:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Kiedyś próbowałem zainstalować ale kazał mi podać ileś
    > danych a najlepiej gdybym miał konto na jakimś portalu
    > społecznościowym. Odpuściłem sobie.

    Nic mi nie kazał. Może dlatego, że naprawdę nie mam konta
    na żadnym.

    Jarek

    --
    A co pan robił w damskiej ubikacji?

  • 140. Data: 2020-08-09 19:53:19
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Ale po co tam siedzisz gdzieś na obczyźnie? Jesteś obywatelem drugiej
    > kategorii. Przyjedź do PL i tutaj kup sobie dom z 2 ręki. Zależy ile
    > masz lat, bo może mieszkanie wystarczy.

    Kiki, znowu się rozczuliłem. Dzięki ale decyzje podjęte wiele lat temu
    a że po drodze wszystko się pochrzaniło to inna sprawa.
    Miało być pięknie i śpiewnie jest szaro i smutno. Tam czy tu
    na jedno wychodzi. A tu jest chociaż cieplej i czasami może
    znajomy na placek drożdżowy wpadnie (nie wiem skąd go wezmę
    ale coś wymyślę).
    Wiesz, że w jednej z gmin tak dużo jest anglików, że wybrali swojego
    Burmistrza (anglika).
    Hiszpania jest bardziej otwartym krajem na inne narodowości
    niż jakikolwiek inny kraj europejski.
    K.