  • 31. Data: 2020-08-02 22:34:13
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > W Mozilli zrobiłem grupę budowlana i nie wiem co dalej.
    > Niczego nie chce ściągać.

    Jaki serwer?

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2020-08-02 22:34:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > A gdzie konkretnie?

    Na południu, Sycylia, Kalabria głównie. Jest sporo takich wiadomości.
    Pierwsze, co gugiel wyrzucił po wpisaniu "włochy domy za 1 euro" to:

    https://businessinsider.com.pl/finanse/cinquefrondi-
    domy-za-1-euro-we-wloszech/82x7bxb

    Nawet jest taka domena:

    http://domyza1euro.pl/

    Aha, uprzedzam, że się będę wpraszał. Na placek drożdżowy.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2020-08-02 22:49:16
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu 02.08.2020 o 22:21, Kadar Oszmanski pisze:

    > W Mozilli zrobiłem grupę budowlana i nie wiem co dalej.
    > Niczego nie chce ściągać.
    > K.

    Prawoklik na grupie i każ zassać 500 nagłówków. Dziecinnie proste,
    uruchomiłem grupę w Thunderbirdzie w kilka minut. O dziwo, nawet serwer
    news.neostrada.pl mnie zaakceptował :)

    --
    Jacek

  • 34. Data: 2020-08-02 23:00:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.08.2020 22:03, Kadar Oszmanski wrote:

    > Zrobiłem, nie działa.
    > K.

    Ale co nie działa?
    Nie odpisuj jak kobieta, które benzyny zabrakło :-)

  • 35. Data: 2020-08-02 23:02:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.08.2020 22:21, Kadar Oszmanski wrote:

    > W Mozilli zrobiłem grupę budowlana i nie wiem co dalej.
    > Niczego nie chce ściągać.
    > K.

    Jaki serwer? Jakie masz IP? Może nie masz uprawnień z innego IP żeby z
    polskich serwerów korzystać?
    Co tam wpisałeś i jaki masz IP ?

  • 36. Data: 2020-08-02 23:03:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.08.2020 22:49, Jacek wrote:

    > Prawoklik na grupie i każ zassać 500 nagłówków. Dziecinnie proste,
    > uruchomiłem grupę w Thunderbirdzie w kilka minut. O dziwo, nawet serwer
    > news.neostrada.pl mnie zaakceptował :)

    W Polsce serwery tepsy ostatnio akceptują po geoip z Polski. Może nie
    każdego ale mam różne przypadki i zawsze działa.

  • 37. Data: 2020-08-02 23:09:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.08.2020 22:34, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Na południu, Sycylia, Kalabria głównie. Jest sporo takich wiadomości.
    > Pierwsze, co gugiel wyrzucił po wpisaniu "włochy domy za 1 euro" to:

    Wszędzie dobrze ale najlepiej w domu jak to mówią. Bym nie chciał
    mieszkać na obczyźnie i spędzać sen z oczu lokalsom. Zobacz jak hordy
    nowych członków EU najechały UK. Tak mieli nas dosyć, że się wypisali,
    bo poprawność zabrania im mówić, że nie chcą obcych.
    Ja tak samo nie chcę żeby nas zasiedlano obcymi, szczególnie wiadomo kim.

  • 38. Data: 2020-08-03 10:49:52
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Jaki serwer?

    pl.misc.budowanie
    K.

  • 39. Data: 2020-08-03 10:51:59
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Prawoklik na grupie i każ zassać 500 nagłówków. Dziecinnie proste,
    > uruchomiłem grupę w Thunderbirdzie w kilka minut. O dziwo, nawet serwer
    > news.neostrada.pl mnie zaakceptował :)

    Ja mam komunikat:
    Nie można połączyć się z serwerem
    pl.misc.budowanie
    K.

  • 40. Data: 2020-08-03 10:53:39
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Ale co nie działa?
    > Nie odpisuj jak kobieta, które benzyny zabrakło :-)

    Właśnie napisałem, że nie może połączyć się z serwerem.
    pl.misc.budowanie
    K.