  • 1. Data: 2009-06-16 08:06:08
    Temat: Co zamiast R7s J-118?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Z tego co czytałem to od września takiego halogenu nie kupię.
    Mam kilka lamp tego typu więc ciekaw jestem czy są jakieś zamienniki.
    Zamiast żarówki wkręcę świetlówkę, a tu?
    Co ciekawe takie lampy sa nadal w sprzedaży.
    Ciekawe czy ktoś informuje nabywców że "wdepnęli".

    Pozdr
    J23

  • 2. Data: 2009-06-16 08:19:28
    Temat: Re: Co zamiast R7s J-118?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zamiast żarówki wkręcę świetlówkę, a tu?
    > Co ciekawe takie lampy sa nadal w sprzedaży.
    > Ciekawe czy ktoś informuje nabywców że "wdepnęli".

    Sam sobie odpowiem bo namierzyłem

    http://www.halogen.pl/index.php?site=produkt&what=ka
    t&id_kat=38&id=3009

    Co prawda będzie się bzdziało a nie świeciło, a cena świetlówki taka że może
    lepiej
    oprawę wymienić, no ale jest.

  • 3. Data: 2009-06-16 09:11:26
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    J23 wrote:
    > http://www.halogen.pl/index.php?site=produkt&what=ka
    t&id_kat=38&id=3009

    A nie wie ktoś, co się stanie z takimi żarówkami:
    http://www.halogen.pl/index.php?site=produkt&what=ka
    t&id_kat=32&id=3000

    Mam takich trochę w domu i nie wiem, czy nie zrobić zapasów.

    --
    Grzegorz Janoszka