  • 1. Data: 2012-07-29 02:22:02
    Temat: Co zamiast cementu
    Od: "Wujeq" <b...@b...com>

    Witam,
    Chciałbym postawić murek wysokości 100 cm/100 cm szerokości z cegły
    postarzanej (wnętrze). Czy zamiast babrać sie w betoniarkę z piaskiem,
    cementem mogę użyć jakiegoś innego łatwiejszego w użytkowaniu materiału
    klejącego ? Może wystarczy klej do glazury ?

    Bags

  • 2. Data: 2012-07-29 03:56:09
    Temat: Re: Co zamiast cementu
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Wujeq napisał:

    Może wystarczy klej do glazury ?

    Na taką ilość, to kup gotową zaprawę do mieszania z wodą. Mieszadło i
    wiadro wyatarczy.
    Klej do glazury drogo wyjdzie, a taka gotowa zaprawa jest całkiem ok i
    przy takiej ilości nie zbankrutujesz.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-07-29 10:53:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wujeq wrote:
> [...]
    > cementem mogę użyć jakiegoś innego łatwiejszego w użytkowaniu
    > materiału klejącego ? Może wystarczy klej do glazury ?

    kupić zaprawę murarską w worku i rozmieszać mieszalnikiem w cebrzyku.