  • 41. Data: 2011-01-21 16:00:41
    Temat: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 16:53:42 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Nie rozumiem problemu, jak można nie rozumieć, że nie mam problemu z jazdą
    > do miasta, a problem jest zupełnie gdzie indziej...

    Warto przeczytać:
    http://www.elektroonline.pl/forum/topics/show/9/1,Wy
    cofuja_zarowki_Edisona,grupy

  • 42. Data: 2011-01-21 18:53:11
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    > Nie rozumiem problemu, jak można nie rozumieć, że nie mam problemu z jazdą
    > do miasta, a problem jest zupełnie gdzie indziej...

    Ikselko obiecałaś, że oddasz! ;-)

  • 43. Data: 2011-01-21 19:06:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 19:53:11 +0100, Mirek napisał(a):

    > Ikselko obiecałaś, że oddasz! ;-)

    No OK, OK 3-)

    Ale jak mi jakas inna w ręce wpadnie, to NIE ODDAM! Może te z rzeki
    powybieram, jak osiądą na łące...
    :-/

  • 44. Data: 2011-01-21 21:02:56
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-21 19:53, Mirek pisze:
    > Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ikselko obiecałaś, że oddasz! ;-)

    To idiotka która pisze dla pisania.

  • 45. Data: 2011-01-21 21:08:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 22:02:56 +0100, Dawid napisał(a):

    > To idiotka która pisze dla pisania.

    Ty, Duwdy, się nie wtrancaj.