  • 11. Data: 2010-11-12 12:29:20
    Temat: Re: Co zrobić ze starą kurą?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-11 01:06, Jan Werbinski pisze:
    > Co zrobić ze starą kurą?

    najpier make up a potem to samo co z nowa.

    KJ

  • 12. Data: 2010-11-12 20:31:53
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    > kotlety Pożaryskiego

    http://babuni-blog49.blog.onet.pl/Kotlety-pozarskie-
    klarujemy-ma,2,ID375069439,n
    --
    pozdr. Jerzy

  • 13. Data: 2010-11-13 07:47:53
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jan Werbinski napisał(a):
    > Co zrobić ze starą kurą?
    To zależy jaki jest Twój stosunek do niej. A to jest istotne.
    > Liczę na odpowiedzi ekspertów.
    Ale z jakiej dziedziny?
    Np. znam takiego eksperta i konstruktora małych modeli latających, że
    na bank w tydzień sprawił by że latała by jak jaskółka :)
    Albo znam fachurę od wypychania ryb. Wyglądają jak żywe, myślę że z
    kurą też by sobie poradził.
    Można też z szacunku za wieloletnie pożycie emocjonalne i gospodarcze
    (cielesne wykluczam) stworzyć jej nadzwyczajne warunki do godnej
    starości i śmierci. itd. Można gdybać, za mało podałeś informacji.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-11-13 13:18:04
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Dodać "w" ?

    -----

  • 15. Data: 2010-11-14 01:28:31
    Od: "dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał

    > Można też z szacunku za wieloletnie pożycie emocjonalne i gospodarcze
    > (cielesne wykluczam) stworzyć jej nadzwyczajne warunki do godnej
    > starości i śmierci. itd.

    To już drugi głos za dożywociem !

    pozdrawiam

    dziobak

  • 16. Data: 2010-11-14 14:10:08
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2010-11-14 02:28, dziobak pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" napisał

    > To już drugi głos za dożywociem !
    >

    > pozdrawiam
    >

    > dziobak

    Patrząc na Twój podpis nie mogę oprzeć się wrażeniu, że możesz być w
    tej sprawie nieobiektywny.

    Adam

  • 17. Data: 2010-11-14 14:15:15
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> wrote in message

    > Patrząc na Twój podpis nie mogę oprzeć się wrażeniu, że możesz być w tej
    > sprawie nieobiektywny.

    Pewnie jednojajowy.

  • 18. Data: 2010-11-15 14:08:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ma przewrócone do kóry nogami...

    -----

  • 19. Data: 2010-11-16 23:47:01
    Od: "dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w

    > Ma przewrócone do kóry nogami...

    ewentualnie "pewnie jednojajowy"

    A co mi tam , jestem jedynym dowodem na posiadanie przez stwórcę poczucia
    chumoru; no chyba ,ze to jakis zakład był: "Co ? Ja nie stworzę czegoś co
    będzie do niczego nie podobne !? "

    pozdrawiam

    dziobak

    p.s. Jaka decyzja w sprawie kury ?