  • 11. Data: 2023-09-19 18:45:57
    Temat: Re: Coraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ty i ja mamy takie same mieszkania w tym samym bloku z wielkiej płyty. To samo
    piętro tylko klatki inne. Ja dostałem w spadku a ty kupiłes na kredyt 5% na 35 lat z
    wkładem własnym 100 tysiecy. Twoje mieszkanie kosztowało 500 tysięcy a po 35 latach
    będzie kosztowało 900 tysięcy. Ja i ty chcemy wynajac mieszkania. Napisz który z nas
    ma większe pole do manewru jeśli idzie o negocjowanie wysokości czynszu. Ewentualnie
    przy takim samym czynszu kto zarobi więcej, ten co odziedziczył czy ten co kupił.
    Jeśli uwazasz ze ten co kupił to wyjasnij jak doszedłeś do takiego wniosku.

    Łokurwa. To co ma powiedzieć deweloper, który buduje osiedle i na całym
    osiedlu nie sprzedaje mieszkań tylko wynajmuje, bo mu się to bardziej
    opłaca niż sprzedaż. Według ciebie, nie powinno mu się to w ogóle
    opłacać :D...no i kto ma większe pole manewru?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-09-19 20:45:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 17:38:40 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    zaczyna delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co
    by to nie znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    > I następny debilizm: zamienić brak metodyki na idiotyczną anegdotkę
    > która niczego nie udowania w temacie.
    >
    > Jeśli chcesz wybrnąc z tego debilizmu, aby nie nazywali Cie co chwile
    > idiotą, to opisz jaką metodą stwierdziłeś, że "Coraz więcej
    > internetowych ekspertowi udzielanacych się na YT...". Jesli to
    > stwierdzisz, przynajmniej część twoich bredni będzie miała umocowanie w
    > faktach, co dalej nie spowoduje wlidności wniosków.
    >
    > Dasz radę, czy dalej mamy wszysty traktować te twoje urojenia jako
    > element podeszłego wieku?
    Bycie nazywanym przez debili idiota to raczej wyroznienie. Docenci oficjalnie zwracja
    się do profesorow Panie Profesorze.

  • 13. Data: 2023-09-19 21:46:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2023 20:45, Zenek Kapelinder wrote:
    > Bycie nazywanym przez debili idiota to raczej wyroznienie.

    Dlatego tak często ci dziekujemy.

    > Docenci oficjalnie zwracja się do profesorow Panie Profesorze.

    Docentów już praktycznie nie ma. Źle się kojarzyli.

  • 14. Data: 2023-09-19 23:42:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 21:47:13 UTC+2 heby napisał(a):
    > Dlatego tak często ci dziekujemy.
    > Docentów już praktycznie nie ma. Źle się kojarzyli.
    To co napisałeś wpisuje sie w grupowy debilizm. Więcej piwa pij.

  • 15. Data: 2023-09-20 08:15:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2023 23:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > To co napisałeś wpisuje sie w grupowy debilizm. Więcej piwa pij.

    To o docentach? No tak, posługiwałem się ustawą a nie opiniami dziadków
    z usenetu, więc faktycznie mogę mieć niesprawdzone informacje.