  • 1. Data: 2016-03-23 15:27:18
    Temat: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    https://www.youtube.com/watch?v=6xmXejnagvE

  • 2. Data: 2016-03-23 15:39:31
    Temat: Re: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-03-23 o 15:27, Maniek4 pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6xmXejnagvE

    Brakuje cwaniaków z BORu.

  • 3. Data: 2016-03-23 16:10:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 15:27:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6xmXejnagvE
    Pies nie darmo jednak warczy widząc logo BMW

  • 4. Data: 2016-03-23 18:50:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 15:27:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6xmXejnagvE

    Kierujący Multiplami to jednak porządni ludzie nie tak jak spora grupa userów BMW;)

  • 5. Data: 2016-03-23 19:29:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 18:50:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kierujący Multiplami to jednak porządni ludzie nie tak jak spora grupa userów BMW;)

    Po pierwsze - multiplami jezdza lesne dziadki, po drugie - multiple spotkac na
    drodze to na szczescie rzadkosc ;) Po trzecie BMW jezdza ludzie ktorzy lubia
    jezdzic - takze szybko, wiec logiczne, ze kupuja szybkie samochody, a nie
    skrzyzowanie minionka z autobusem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-03-23 20:58:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 19:29:06 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    BMW;)
    > Po pierwsze - multiplami jezdza lesne dziadki,
    ;)
    > po drugie - multiple spotkac na
    > drodze to na szczescie rzadkosc ;)

    Bezguście, nie wiesz co to prawdziwe piękno;)
    PS
    Ja spotykam dość często
    > Po trzecie BMW jezdza ludzie

    Trudno tych ćwierćinteligentów bez włosów w dresach nazwać ludźmi
    ale na potrzeby dyskusji nich jest;)
    >ktorzy lubia
    > jezdzic - takze szybko,

    To widać na podlinkowanym przez Mańka materiale.
    > wiec logiczne, ze kupuja szybkie samochody, a nie
    > skrzyzowanie minionka z autobusem :)
    Odnośnie autobusu w temacie multipli
    http://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_loTzqSRMdCZ
    uvdyeFXZAz1UR4zsDGRQU.jpg

  • 7. Data: 2016-03-23 21:07:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 20:58:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Bezguście, nie wiesz co to prawdziwe piękno;)

    Moze multipla to jakas sztuka nowoczesna - nie wiem, nie znam sie faktycznie
    na tym ;)

    > Trudno tych ćwierćinteligentów bez włosów w dresach nazwać ludźmi
    > ale na potrzeby dyskusji nich jest;)

    Blednie zakladasz, ze kazdy posiadacz bmw jezdzi w dresie :)
    Ja znam paru ktorzy jezdza w garniakach i skorzanych rekawiczkach :-)

    A sam czesto jezdze w dresie bo na trening skad wracam spocony jak prosiak
    (bo klub bidny i nie ma prysznicow nawet) nie pojade w gajerze ;)

    > To widać na podlinkowanym przez Mańka materiale.

    Bo sie akurat BMW czepili - spokojnie daloby sie zrobic taki sam material
    na temat kazdej innej marki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2016-03-23 21:10:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 20:58:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Odnośnie autobusu w temacie multipli
    > http://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_loTzqSRMdCZ
    uvdyeFXZAz1UR4zsDGRQU.jpg

    https://www.youtube.com/watch?v=zi265eu6W_4

    To jest dobra reklama ktora fiat sam sie zautomasakrowal - komentarz na
    youtube wszystko wyjasnia "masz multiple nie masz przyjaciół!" :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-03-23 21:13:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 19:29, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > jezdzic - takze szybko, wiec logiczne, ze kupuja szybkie samochody, a nie

    Wlasciwie to nie mialbym nic przeciwko tezie, ze lubia jezdzic szybko,
    gdyby z drogi publicznej nie robili sobie prywatnego toru wyscigowego.
    Duzo za szybko to i mi sie zdarza, ale zdecydowana wiekszosc manewrow z
    filmu jest mi bardziej niz obca. Gdyby nie kierowcy BMW moja edukacja
    motoryzacyjna bylaby znacznie ubozsza. :-D No i trzeba niestety
    przyznac, ze na podstawie ilosci filmow na YT o kierowcach BMW mozna
    smialo postawic teze, ze statystyczny kierowca BMW to burak. :-D

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2016-03-23 21:15:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 21:07, Adam Sz. pisze:

> [...]
    >
    > A sam czesto jezdze w dresie bo na trening skad wracam spocony jak prosiak
    > (bo klub bidny i nie ma prysznicow nawet) nie pojade w gajerze ;)

    Kulture i ubranie ma sie we krwi. ;-)

    > Bo sie akurat BMW czepili - spokojnie daloby sie zrobic taki sam material
    > na temat kazdej innej marki :)

    Jestem ciekaw Twoich wynikow. :-)

    Pozdro.. TK