  • 11. Data: 2016-03-23 21:22:14
    Temat: Re: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 21:07:04 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Bo sie akurat BMW czepili - spokojnie daloby sie zrobic taki sam material
    > na temat kazdej innej marki :)
    O multipli pokaż.

  • 12. Data: 2016-03-23 21:25:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 21:22:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > O multipli pokaż.

    Nie kopie sie lezacego stad takich filmow brak ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2016-03-23 21:28:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 21:15:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kulture i ubranie ma sie we krwi. ;-)

    Ale jak we krwi - caly czas jezdzisz tak samo ubrany? :)

    Sa sytuacje ze jezdze w garniaku, sa sytuacje ze jezdze w dresie, a
    90% to po prostu jeansy i t-shirt bo na szczescie moja praca nie wymaga
    chodzenia w koszulach :)

    > Jestem ciekaw Twoich wynikow. :-)

    Wynikow czego? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-03-23 21:41:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 21:28, Adam Sz. pisze:

    > Ale jak we krwi - caly czas jezdzisz tak samo ubrany? :)

    Nie mam czegos takiego jak dres. :-)

    > Wynikow czego? ;)

    Poszukiwan podobnego zburaczenia kierowcow innych marek.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2016-03-23 22:13:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 21:41:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie mam czegos takiego jak dres. :-)

    Nie wiesz co tracisz ;D

    > Poszukiwan podobnego zburaczenia kierowcow innych marek.

    Ogladasz serie "polskie drogi" ?

    https://www.youtube.com/watch?v=f4p10rI9p-I

    Rzadko tam BMW widze. A to jest seria realnych filmow wszystkich marek.
    Jak widac kierowcy BMW nie sa tacy zli ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-03-23 22:31:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 22:13, Adam Sz. pisze:

> [...]
    >
    > Rzadko tam BMW widze. A to jest seria realnych filmow wszystkich marek.
    > Jak widac kierowcy BMW nie sa tacy zli ;)

    Filmy sa tendencyjne. :-P

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2016-03-23 22:47:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 22:31, Maniek4 pisze:

    > Filmy sa tendencyjne. :-P

    Tu prawdziwa, niezmanipulowana wersja filmu:

    https://www.youtube.com/watch?v=116EwR8RvIM

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2016-03-23 23:04:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 22:31:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Filmy sa tendencyjne. :-P

    Polskie drogi nie sa - to kompilacja wypadkow / groznych sytuacji z polskich
    drog z ostatnich dni - co kilka dni (tygodni? roznie chyba z tym bywa) wychodzi
    taka skladanka. Moze i duza czesc kierowcow BMW jest burakami (nie zaprzeczam)
    ale widocznie dobrze jezdza :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-03-24 21:54:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 22:47:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tu prawdziwa, niezmanipulowana wersja filmu:

    Sytuacja z dzisiaj- prawe centrum Gdyni, auta parkują na chodniku a gość z BMW
    zaparkował centralnie na ulicy. A co tam.
    Rozumu zabrakło ale rejestracja "GO costam" za chyba tysiaka musi być
    Jutro fotkę wstawię

  • 20. Data: 2016-03-24 23:17:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-24 o 21:54, Kris pisze:

> [...]
    zaparkował centralnie na ulicy. A co tam.
    > Rozumu zabrakło ale rejestracja "GO costam" za chyba tysiaka musi być

    Tu prawdziwi twardziele. :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=Wp3WXOymj3Q

    Pozdro.. TK