  • 21. Data: 2016-03-24 23:40:50
    Temat: Re: Cos co Kris lubi najbardziej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 21:54:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Sytuacja z dzisiaj- prawe centrum Gdyni, auta parkują na chodniku a gość z BMW
    zaparkował centralnie na ulicy. A co tam.

    Ojtam sie czepiasz - po prostu nie chcial przeszkadzac pieszym jak reszta
    burakow parkujacych na chodniku :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2016-03-25 07:46:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 23:17:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tu prawdziwi twardziele. :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Wp3WXOymj3Q
    Twardziel prawdziwy
    Król Dzielnicy

  • 23. Data: 2016-03-25 09:22:35
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >centralnie na ulicy. A co tam.
    > Rozumu zabrakło ale rejestracja "GO costam" za chyba tysiaka musi być
    Fotka
    http://zapodaj.net/8189a28e571e7.jpg.html

    Tak stał półtora godziny co najmniej zanim SM przyjechała

  • 24. Data: 2016-03-25 10:16:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 07:46, Kris pisze:

    > Twardziel prawdziwy
    > Król Dzielnicy

    I szacunek gwarantowany na lata. :-)

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2016-03-25 10:35:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 09:22:36 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Fotka
    > http://zapodaj.net/8189a28e571e7.jpg.html
    >
    > Tak stał półtora godziny co najmniej zanim SM przyjechała

    A Aurisem sie tez zajeli? Gdzie 1,5m wolnej przestrzeni dla pieszych?
    Zajal caly chodnik :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2016-03-25 10:42:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 10:35:25 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A Aurisem sie tez zajeli? Gdzie 1,5m wolnej przestrzeni dla pieszych?
    > Zajal caly chodnik :)

    TO POWIEDZIALEM JA - KIEROWCA BMW!!@!@!

    ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2016-03-25 11:43:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 10:16:04 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > I szacunek gwarantowany na lata. :-)
    Szacun na dzielni murowany.
    Pojechał z psami konkretnie;_)

    A tak poważniej to wg mnie w momencie gdy machnął łapą w kierunku policjanta od razu
    powinien leżeć na glebie i dodatkowe paragrafy na to są typu "napaść na
    funkcjonariusza" do tego kilka tysi kary czy kilkadziesiąt godzin prac społecznych

  • 28. Data: 2016-03-25 11:45:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 10:35:25 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > A Aurisem sie tez zajeli? Gdzie 1,5m wolnej przestrzeni dla pieszych?
    > Zajal caly chodnik :)
    Tam na prawo od aurisa jest kilka metrów wolnego placu

  • 29. Data: 2016-03-25 11:55:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 11:43, Kris pisze:
> [...]
    funkcjonariusza" do tego kilka tysi kary czy kilkadziesiąt godzin prac społecznych

    Jasne, ze tak. Potraktowali go po Bozemu.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2016-03-25 12:02:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 11:45:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tam na prawo od aurisa jest kilka metrów wolnego placu

    Ale ja mowie o chodniku ktory jest za aurisem a nie na prawo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.